Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Regulace reklamy na potraviny a alkoholické nápoje z pohledu praxe a chystaných změn

Kurzem Vás provede Mgr. et Mgr. Bc. Jiří Hadaš, MBA

Základní info

Na příklad propagace doplňků stravy často naráží na mantinely, které se snaží zabránit, aby tyto produkty byly spotřebiteli zaměňovány s léčivými přípravky. Tyto hranice jsou však tvůrci reklamy překračovány, což je dáno nejasností vyplývající z právních norem.

V posledních několika letech došlo k bouřlivému rozvoji výkladu a interpretace zákonných ustanovení, a také k novým právním úpravám, které mají ochránit spotřebitele před klamavým označováním potravin, a tedy i doplňků stravy, a současně mají usnadnit spotřebiteli orientaci v nepřeberném množství a rozmanitosti tohoto segmentu trhu.

Samostatnou kapitolou je pak regulace reklamy na alkoholické nápoje, která je též podrobně upravena zákonem o regulaci reklamy. Aplikace a interpretace tohoto zákona však není snadná. Za účelem usnadnění orientace v této problematice budou představeny postupy a řízení nejen tuzemských správních orgánů, ale je současně kladen i důraz na zahraniční právní úpravu. Zároveň budu představeny trendy v oblasti regulace reklamy na alkoholické nápoje, spolu s představením novely zákona o regulaci reklamy, která by měla nově tento segment výrazně přísněji regulovat.

V rámci tohoto semináře se účastníci seznámí se stávající i chystanou legislativou, spolu s pohledem do praxe správních orgánů. Rovněž bude kladen důraz na interpretaci judikatury a představení konkrétních příkladů ze správní praxe.
Vzdělávejte se odkudkoli:

On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect, MS Teams nebo You Tube. Link k přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Regulace reklamy na potraviny a alkoholické nápoje z pohledu praxe a chystaných změn

Vybraný termín:

15.4.2021  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.