Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky

Základní info

Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky

Neakreditovaný kurz

Popis kurzu:

Kvalitní komunikace je základem každého dobrého vztahu - tedy i pracovního. Ale není to vždy jednoduché! Jak to udělat, abych jako vedoucí dosáhl stanovených cílů a zároveň si zachoval s lidmi dobré vztahy? Na kurzu vás provedeme krok za krokem nejrůznějšími situacemi, které denně se svými pracovníky řešíte. Zažijete výrazný posun v jednotlivých komunikačních dovednostech. Komunikace je založená na vzájemném respektu, naslouchání a hledání společného řešení. To je základem každého úspěšného vztahu. Naučíte se, na co se v komunikaci s druhým nejvíce zaměřit a soustředit. Po absolvování kurzu si budete jistí i ve zvládání složitých manažerských situací a žádná z nich vás nezaskočí.

Co mi kurz přinese (Cíle kurzu):

  • Získáte zde mnoho praktických a jednoduchých návodů na efektivní komunikaci.
  • Vše, co se naučíte, si rovnou v kurzu sami vyzkoušíte.
  • Získáte jistotu při zvládání složitých manažerských situací a žádná z nich vás nezaskočí.
  • Osvojíte si formy asertivní reakce na námitky, kritiku a konfliktní situace.
  • Nacvičíte si vhodné reakce v rámci komunikace.

Délka: Kurz zahrnuje 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Kurz je určen všem vedoucím pracovníkům, kteří se chtějí naučit se svými podřízenými efektivněji komunikovat, vést svůj team k lepším výsledkům a zároveň si umět získat i důvěru.

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • • Komunikační styly
    • Definování silných a slabých stránek vlastního přístupu – sebereflexe
    • Emocionální a racionální úroveň komunikace
    • Role leadera – moje role v dialogu
    • Efektivní předávání informací – nastavení pravidel, zadávání pracovních postupů
    • Konstruktivní zpětná vazba – pochvala a kritika
    • Reakce na požadavky podřízených pracovníků + Jak říci NE
    • Asertivní reakce na námitky a kritiku
    • Řešení konfliktních situací

 

Efektivní komunikace pro vedoucí pracovníky

Vybraný termín:

 Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.