Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Marketing, reklama a komunikace s výukou obchodní angličtiny - rekvalifikační kurz

Základní info

Cíle kurzu:

Proniknout do marketingu, reklamy a obchodní angličtiny. Dozvědět se možnosti internetového marketingu. Tvořit marketingový výzkum.

Pro koho je kurz určen:

Nadšencům pro obor plný nápadů, reklamy, internetové aktivity a obchodní angličtiny. Zájemcům o profesní kvalifikaci Specialista marketingu.

Aktuální nabídka:

Co se naučíte:

  • Budete se umět orientovat ve světě reklamy a marketingu
  • Budete vědět jak používat marketingové nástroje
  • Naučíte se pracovat v oblasti on-line marketingu i off-line marketingu
  • Vyzkoušíte si sestavení marketingové kampaně a realizaci marketingového průzkumu
  • Budete se věnovat verbální i neverbální komunikaci
  • Naučíte se správně prezentovat
  • Naučíte se používat obchodní angličtinu

Co dalšího získáte:

  • Budete ovládat zajímavou a perspektivní profesi
  • Obdržíte Osvědčení o rekvalifikaci a Osvědčení o profesní kvalifikaci
  • Tým zkušených lektorů Vám předá své znalosti a zkušenosti z oboru
  • Poskytneme Vám studijní materiály, které pro Vás budou užitečným pomocníkem v průběhu studia, při přípravě na závěrečnou zkoušku i v další praxi
  • V průběhu studia může zdarma využívat e-learning, který Vám pomůže zopakovat si znalosti z výuky a připravit se do praxe i na závěrečnou zkoušku
Pro koho je kurz vhodný:
  • Pro všechny, kteří chtějí získat znalosti z oblastí marketing, reklama, komunikace a obdržet Osvědčení o nové profesní kvalifikaci v oboru marketing
  • Pro ty, kteří chtějí prohloubit své znalosti obchodní angličtiny (podmínkou vstupu do kurzu jsou mírně pokročilé znalosti angličtiny)
  • Kurz je vhodný pro začátečníky i pro ty, kteří již mají zkušenosti z uvedených oborů a potřebují si doplnit vzdělání včetně závěrečného Osvědčení
  • Kurz vhodný také pro podnikatele a manažery, kteří se chtějí naučit rozvíjet marketingové aktivity své firmy / organizace
Obsah kurzu: 1) Marketing v dnešním světě
  • Co je marketing - význam a cíle marketingu, potřeby, přání a poptávka, tržní nabídka
  • Marketing, management - řízení poptávky, budování vztahů se zákazníky, marketing management v praxi
  • Marketingový proces - marketingové plánování, marketingová strategie, marketingový mix
  • Strategický marketing - poznáváme zákazníka
2) Marketingové prostředí
  • Mikroprostředí společnosti - dodavatelé, marketingoví zprostředkovatelé, zákazníci, konkurenti
  • Makroprostředí společnosti - demografické prostředí, ekonomické prostředí, přírodní prostředí, technologické prostředí, politické prostředí, kulturní prostředí
  • Globální trh - analýza globálního marketingového prostředí
3) Základní strategie
  • Segmentace a positioning - členění trhu na skupiny zákazníků, tržní pozice produktu
  • Vztahový marketing - budování vztahů se zákazníky
  • Konkurenční strategie - analýza konkurence, konkurenční strategie
4) Produktová strategie
  • Produktová strategie a použití značek - marketingové pojetí produktu, strategie značek
  • Proces vývoje nových produktů, strategie životního cyklu produktů
  • Marketing služeb
5) Cena
  • Cenotvorba - obecné postupy tvorby cen
6) Marketingová komunikace
  • Integrovaná strategie marketingové komunikace
  • Komunikační proces, Vývoj efektivní komunikace, Komunikační rozpočet a komunikační mix
  • Reklama, podpora prodeje a public relations
  • Osobní prodej a přímý marketing
7) Komunikační dovednosti
  • Pravidla mluveného projevu, která fungují
  • Komunikace z pohledu psychologie
  • Komunikace verbální a neverbální
  • Řeč těla
  • Komunikace v týmu
  • Prezentace
8) Marketing v off-line mediích
  • Nástroje off-line komunikace
  • Sdělovací prostředky
  • Tištěná reklama, její komunikace a tvorba
  • Obchodní dialog, pravidla argumentace
  • Sdělovací prostředky
9) Marketing v on-line mediích
  • Význam Internetu v marketingové komunikaci, Internetová reklama
  • Webová prezentace
  • Marketing na sociálních sítích
10) Řízení projektů
  • Základy projektového řízení
11) Distribuce
  • Řízení distribučních kanálů - vztahy s distributory, tvorba distribučního systému
12) Marketingový výzkum
  • Techniky výzkumu
  • Informace - jejich získávání, třídění, využívání
  • Marketingový dotazník - tvorba, vyhodnocení a prezentace výsledků
13) Obchodní angličtina
  • Já a moje firma - pracovní pozice, životopis, přijímací pohovor, konverzační obraty
  • Každodenní komunikace - telefonování, obchodní korespondence, e-maily
  • Obchodní jednání - jednání, porady, služební cesty, společenská konverzace

Studijní materiály:

  • Pro posluchače kurzu jsme připravili studijní materiály
  • Ukázka studijních materiálů - Marketing
  • Ukázka studijních materiálů - Obchodní angličtina

E-learning:

  • Posluchači kurzu mají k dispozici zdarma e-learning.
  • Obsahuje materiály, které posluchačům umožní zopakovat si to nejdůležitější z výuky a také otestovat si znalosti získané v průběhu výuky.
  • Ovládání e-learningu je velmi jednoduché.
  • Používání e-learningu není pro posluchače povinné.

Osvědčení o absolvování kurzu:

Absolvent tohoto kurzu obdrží dvě osvědčení:
  • Osvědčení o získání profesní kvalifikace, které nahrazuje školní vzdělání v daném oboru. Toto osvědčení je veřejnou listinou stejně jako vysvědčení, výuční list nebo diplom a proto má celostátní platnost při prokazování dosažené kvalifikace u zaměstnavatele.
  • Osvědčení o absolvování akreditovaného rekvalifikačního kurzu.

Délka kurzu:

  • 118 vyučovacích hodin
  • Kurz trvá jeden měsíc a půl

Rozvrh kurzu:

  • Výuka probíhá od 9 do 14 hodin

Marketing, reklama a komunikace s výukou obchodní angličtiny - rekvalifikační kurz

rekvalifikace - akreditované MŠMT (podle zákona č. 435/2004 Sb.)
Vybraný termín:

20.4.2021 –  31.5.2021  Praha 2

Cena
16 800 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a jedna ? Součet zapište číslicemi.