Fakturace v přeshraničním obchodu a službách s důrazem na nové režimy v DPH v roce 2021 - prodej zboží na dálku, elektronické rozhraní

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Místo konání

  • Region:
    Online
  • Adresa:
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Fakturace v přeshraničním obchodu a službách s důrazem na nové režimy v DPH v roce 2021 - prodej zboží na dálku, elektronické rozhraní

Cíl webináře: Webinář reaguje na potřebu ekonomických úseků/účtáren nakládat s daňovými doklady od zahraničních partnerů a jejich řádnou evidenci pro daňové a účetní potřeby. Je adresován těm účtárnám, které vystavují a přijímají daňové doklady od zahraničních partnerů. Na praktických příkladech - vydaných i přijatých daňových dokladech v češtině a angličtině (doklady v angličtině jsou součástí semináře) - si účastníci semináře ozřejmí správné uplatnění DPH s důrazem na časové souvislosti v evidenci pro DPH, problematiku dovozu a vývozu včetně cel a promítnutí do účetnictví. Důraz bude kladen na nové režimy od roku 2021 - prodej zboží na dálku a elektronické rozhraní.

Pro koho je webinář určen: Fakturantky, finanční účetní zaměřené na účtování přijatých faktur s původem z EU či třetích zemí, obchodníky se specializací na zahraniční obchod a služby. Znalost anglického jazyka není nutná. Seminář je celý veden v češtině.

Program webináře:

  • Shrnutí změn v novele 2020, účinné od 1.9.2020, ve vazbě na intrakomunitární zbožový obchod. Zásadní změny v přeshraničním obchodu se zbožím od roku 2021 v návaznosti na změnu úpravy EU v DPH (účinnost pravděpodobně od 1.7.2021) - prodej zboží na dálku, dovoz zboží na dálku, poskytnuté plnění přes elektronické rozhraní, rozšíření režimu jednoho správního místa, omezení případů povinnosti registrace v jiných členských státech - tj. zejména pro eshopy, zásilkové či katalogové obchodu s mezinárodním přesahem. Režim jednoho správního místa a jeho nová role v uplatnění DPH v příhraniční fakturaci.
  • Pořízení zboží z jiného členského státu - uplatnění DPH, ukázka a náležitosti faktury, řešení reklamace (množstevní, kvalitativní), uplatnění nároku na odpočet dle paragrafu 11, účetní souvztažnosti
  • Dodání zboží do jiného členského státu - důkazní prostředky pro daňový režim, vazba na souhrnné hlášení, množstevní bonus na konci sledovaného období, zasílání zboží vs prodej zboží na dálku nově, ukázka a náležitosti faktury, zboží v e-commerce a prodej přes elektronická rozhraní tj. nově od roku 2021
  • Dovoz zboží - definice dovozu z hlediska celních a daňových předpisů s důrazem na rozdíly, celní režimy při dovozu, uplatnění DPH při dovozu, faktury při dovozu, účetní souvztažnosti, rizika při dovozu
  • Vývoz zboží - definice vývozu v celních a daňových předpisech, uplatnění DPH při vývozu, faktury při vývozu, důkazní prostředky
  • Poskytnutí služeb do jiného členského státu a třetí země - uplatnění DPH u služeb dle základního pravidla - viz paragraf 9, ZDPH, souhrnné hlášení - specifikace dle typu služeb, ukázka faktur včetně jejích náležitostí, služby v e-commerce, zálohy na služby a jejich promítnutí do přiznání a souhrnného hlášení
  • Přijetí služeb z jiného členského státu - uplatnění DPH u přijatých služeb - z EU i třetích zemí, režim samovyměření - případy, ukázka faktur a náležitostí, účtování přijatých služeb
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - INTEGRA CENTRUM s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a dvě ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

INTEGRA CENTRUM s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Jabloňová 662/7, 621 00 Brno

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.