Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.



Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.

Cíle kurzu

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:

  • Nainstalovat a nakonfigurovat aplikaci zákaznických služeb

  • Identifikovat běžné scénáře zákaznických služeb

  • Dokončit proces řešení případu

  • Analyzovat údaje o zákaznických službách

  • Automatizovat zpracování záznamů správy případů

  • Vytvářet a používat znalostní články

  • Vytvářet a používat oprávnění a smlouvy o úrovni služeb

  • Práce s Omnichannel

  • Práce s propojeným zákaznickým servisem

  • Práce s plánováním zákaznických služeb

  • Práce se statistikami zákaznických služeb 

Určeno pro

Konzultantům Dynamics 365 Customer Engagement, kteří jsou zodpovědní za provádění zjišťování, zachycení požadavků, zapojení odborníků a zainteresovaných subjektů, překlad požadavků a konfiguraci řešení a aplikací. Těm, kteří implementují řešení jako jsou: rozšiřitelnost bez použití kódu, integrace aplikací a služeb.

Obsah kurzu

Modul 1: Přehled zákaznických služeb

V tomto modulu se naučíte základy zákaznických služeb v Dynamics 365. Nainstalujeme a nakonfigurujeme aplikaci a také se seznámíme s rolemi zabezpečení, souvisejícími aplikacemi a analytikou.

  • Vytvářejte záznamy případů

  • Související služby

  • Analytics pro službu

  • AI pro službu

  • Konfigurace zákaznického servisu


Modul 2: Správa případů

V tomto modulu se naučíte otevírat a řešit případy zákaznických služeb, a to jak ručně, tak pomocí automatizace.

  • Přehled správy případů

  • Vytváření záznamů o případech

  • Správa front

  • Směrování případů

  • Řešení případů


Modul 3: Smlouvy a oprávnění na úrovni služeb

V tomto modulu se naučíte, jak definovat a používat oprávnění a šablony oprávnění, stejně jako smlouvy na úrovni služeb a jak tyto nástroje umožňují řešení případů.

  • Přehled SLA a oprávnění

  • Vytvářejte a spravujte oprávnění

  • Vytvářejte a spravujte smlouvy SLA


Modul 4: Správa znalostí

V tomto modulu se naučíte, jak vytvářet a používat správu znalostí. Dále se naučíte životní cyklus znalostních článků.

  • Přehled správy znalostí

  • Tvorba a organizace

  • Použijte znalostní obsah

  • Spravujte znalostní obsah


Modul 5: Omnichannel

V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s Omnichannel pro zákaznickou službu Dynamics 365.

  • Začít

  • Směrování záznamů entit

  • Směrování a distribuce práce

  • Nakonfigurujte kanály zpráv

  • Nasazení widgetů pro chat

  • Vytvářejte inteligentní asistenční řešení

  • Integrujte robota Power Virtual Agents

  • Nástroje produktivity


Modul 6: Plánování zákaznických služeb

V tomto modulu se naučíte, jak používat funkci plánování zákaznických služeb ve službě zákazníkům Dynamics 365

  • Začínáme s plánováním zákaznických služeb

  • Konfigurace plánování zákaznických služeb

  • Definování a práce s rezervovatelnými zdroji

  • Práce se službami

  • Práce s preferencemi plnění

  • Plánování servisních činností

  • Přeplánování činností služeb a nahrazování zdrojů


Modul 7: Připojený zákaznický servis

V tomto modulu se naučíte, jak používat zákaznickou službu Dynamics 365 Connected k získávání dat a pomoci s prováděním skutečných obchodních akcí s daty.

  • Začínáme s připojeným zákaznickým servisem

  • Registrace zařízení

  • Správa zařízení a interakce

  • Upozornění na IoT a odesílání příkazů

  • Modul 8: Statistiky zákaznických služeb


V tomto modulu se naučíte, jak pracovat s nástroji Customer Service Insights a používat umělou inteligenci (AI) ve vašem řešení zákaznické služby Dynamics 365.


  • Jak začít s přehledy zákaznických služeb

  • Práce se statistikami volání služeb zákazníkům 

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

Dynamics 365 for customer engagement for Customer Service (CZ)

Vybraný termín:

23.8.2021 –  25.8.2021  ONLINE

Cena
22 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.