Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak získat nové zákazníky a udělat z nich stálé klienty

Kurzem Vás provede Vít Baloušek

lektor, copywriter, konzultant

Základní info

Cíle kurzu

Naučíte se myslet tak, že každý projekt, proces, aktivita či jen záměr budou nositeli vašeho potenciálu pro získávání a udržování...nejen zákazníků.

Určeno pro

Pro majitele, jednatele a nejvyšší manažery malých a středních firem.
Pro brand manažery, marketingové manažery i manažery obchodu.

Obsah kurzu

• strategie a taktika získávání zákazníka pomocí produktů a služeb, cenotvorby, distribuce, komunikace a dalších byznys nástrojů,
• jak začít s efektivním získáváním zákazníků na novém trhu,
• akviziční segmentace pro B2C i B2B trh,
• strategie a taktika řízení vztahů se zákazníky (CRM) pomoci nástrojů a praktik péče a motivace (věrnostních programů, podpory prodeje, vztahové komunikace apod.),
• diferenciační segmentace klientů v CRM,
• jak začít s moderním vztahovým a udržovacím marketingem na stávajícím trhu.

Poznámka: Připravte si otázky z praxe, chcete-li. Těším se na vás.

Jak získat nové zákazníky a udělat z nich stálé klienty

Vybraný termín:

12.10.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a pět ? Součet zapište číslicemi.