Základní info
Cíl:
* Naučit se techniky účinného jednání s lidmi
* Získat dovednost vést klíčové rozhovory
* Získat schopnost předcházet konfliktním situacím, a pokud přesto nastanou, dokázat je dobře řešit
Obsah:
1. den
* Role liniového manažera, mistra v moderní organizaci
* Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi
* Styly řízení a jejich uplatnění v praxi
* Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační, koučovací a hodnotící rozhovor)
2. den
* Motivace – komunikační prvky, podporující spolupráci a důvěru v pracovních vztazích
* Předcházení konfliktům
* Pět způsobů řešení konfliktů
* Typy konfliktních situací a strategie, jak je zvládnout
* Modelová řešení konfliktních situací – trénink
Metody výuky: Interaktivní výklad, moderovaná diskuze, práce ve skupinách, případové studie, trénink rozhovorů a jejich rozbor.