Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak reagovat na změny nákupního procesu zákazníka

Kurzem Vás provede Vít Baloušek

lektor, copywriter, konzultant

Základní info

Cíle kurzu

Co zvládnete po aplikaci do praxe:
• poznáte, jak podporovat spokojenost zákazníků tak, aby se k vám vraceli,
• dozvíte se, jaké dynamické změny se v dnešní době dějí v oblasti nákupu zákazníků,
• naučíte se správně komunikovat se zákazníky ve všech fázích nákupního procesu.

Určeno pro

Komu tento seminář pomůže:
• marketing manažerům a brand manažerům,
• pracovníkům a specialistům v oddělení marketingu, obchodu a komunikace,
• obchodníkům a vedoucím obchodních oddělení,
• zadavatelům a tvůrcům reklamy,
• reklamním, komunikačním agenturám, grafickým studiím a kreativním shopům.

Obsah kurzu

• E-commerce a jeho rozvoj,
• role PR před nákupem zákazníka,
• role sociálních sítí,
• content marketing – jaký obsah pomůže zákazníkům,
• jednotlivé fáze nákupního procesu,
• podle čeho se zákazníci rozhodují a jak je tedy motivovat,
• obchodní argumenty a proškolení týmu prodejců,
• výzkumy – mystery shopping a jak ho organizovat,
• recenze zákazníků – zpětná vazba a datová analytika,
• jak dále podporovat spokojenost zákazníků,
• jak řešit nespokojené zákazníky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak reagovat na změny nákupního procesu zákazníka

Vybraný termín:

3.11.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a tři ? Součet zapište číslicemi.