Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji

Kurzem Vás provede Lenka Jedličková

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, proč se telefonování nemusíte bát.

Zjistíte, jak klienta zaujmout při prvním kontaktu.

Natrénujete využití otázek pro zjednodušení komunikace a dozvíte se, jak pracovat s různými typy lidí (ano, i s těmi v emocích). Vyzkoušíte si, jaký je rozdíl mezi “slyšet” a “skutečně naslouchat”.

Určeno pro

Určeno pro všechny, kdo komunikují s klienty po telefonu: pracovníky infolinek, call center, asistentky a recepční, obchodníky, personalisty i manažery.

Obsah kurzu

• principy profesionálního a zároveň proklientského přístupu při telefonické komunikaci,

• jak dobře využít aktivního naslouchání při telefonickém hovoru ke zjištění potřebných informací,

• jak klást otázky a vést hovor tak, aby byl efektivnější pro obě strany,

• trénink získaných znalostí a dovedností pro jejich okamžité použití v reálných situacích,

• otázky, diskuze.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak telefonovat s klienty bez obav, efektivněji a úspěšněji

Vybraný termín:

1.12.2021  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a čtyři ? Součet zapište číslicemi.