Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

RECENZE - proč je řešit a jak zvyšovat spokojenost zákazníků v době internetu

Základní info

Žijeme v době, kdy se recenze šíří na internetu rychlostí blesku a osloví stovky a tisíce spotřebitelů. Recenze zákazníků jsou dnes rozhodující pro nákupní rozhodnutí dalších zákazníků. Poznejte, jak přímo ovlivnit dobré jméno své firmy a značky v konkurenčním prostředí!

Určeno pro
* Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem
* Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, obchod a komunikace, PR
* Obchodní manažery a vedoucí obchodního oddělení
* Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
* Reklamní, komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy

Cíl:
* Poznáte, jak systematicky podporovat spokojenost zákazníků a motivovat je k sepsání recenzí
* Pochopíte, jak nastavit interní procesy pro komunikaci se zákazníky
* Zjistíte, jaké formy obsahu a content marketingu lze dnes využít při tvorbě recenzí

Obsah:
* Marketingová komunikace a orientace na zákazníka – content marketing
* Výzkum důvodů spokojenosti a nespokojenosti zákazníků – jak interpretovat data
* Recenze jako základ prezentace firmy na trhu
* Jedinečná zkušenost zákazníka neboli customer experience
* Reference na firemním webu
* Recenze na Google firmy
* Recenze na Facebooku
* Tripadvisor a Booking – specifika komunikace
* Jak předejít negativní recenzi od zákazníka – jak řešit včas problém zákazníka
* Jak motivovat zákazníky pro tvorbu kladných recenzí

RECENZE - proč je řešit a jak zvyšovat spokojenost zákazníků v době internetu

Vybraný termín:

22.6.2022  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
2 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a devět ? Součet zapište číslicemi.