Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

JAK ZÍSKÁTE NOVÉ VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY v B2B segmentu

Základní info

Chcete-li dnes uspět v moři konkurence na lokálním i zahraničním trhu, musíte průběžně plnit dva nejvyšší cíle každého podnikání: získávat zákazníky – a udržet si je, a to znamená podporovat spokojenost svých zákazníků. Umění akvizice nových zákazníků dostává dnes mnoho nových forem a nový obsah, žijeme v době internetu a sociálních sítí a meetingy nejsou dávno již jen osobní…
100% prakticky zaměřeno pro obchodníky, kteří chtějí změnit svůj přístup směrem k vyšší efektivitě práce.

Určeno pro
* Majitele, jednatele a top manažery malých a středních firem
* Specialisty na marketing
* Brand manažery, marketingové manažery i manažery obchodu
* Obchodníky

Cíl:
* Pochopíte dynamiku změn na trhu a nutnost se na ně flexibilně adaptovat
* Zjistíte, jaké formy oslovení zákazníků fungují
* Poznáte zásady tvorby dle zásad Content marketingu

Obsah:
* Změny v business modelech dnešní doby – dynamika světového trhu
* Jak porozumět své cílové skupině a jejímu chování
* Strategie získávání zákazníka – radikální změny nákupního procesu zákazníků
* Jak začít s efektivním získáváním zákazníku? na novém trhu – jaké komunikační kanály dnes fungují
* Sociální sítě – jak využít LinkedIn, YouTube...
* Jaké formáty komunikace fungují na zákazníky – Content marketing
* Jak vytvářet databáze pro efektivní CRM – diferenciační segmentace klientu? v CRM
* Typologie prodejců a co vlastně osloví zákazníka
* Jak pečovat o zákazníky a motivovat je: věrnostní programy, podpora prodeje, vztahová komunikace apod.
* Jak atraktivně představit svou nabídku – umění obchodní prezentace
Připravte si svůj konkrétní business case/obchodní případ a projekt, který právě řešíte ve své firmě.

JAK ZÍSKÁTE NOVÉ VĚRNÉ ZÁKAZNÍKY v B2B segmentu

Vybraný termín:

12.4.2022  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena
5 300 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a pět ? Součet zapište číslicemi.