
Poznáte jednotlivé typy jednání ostatních, dozvíte se také, k jakému typu jednání inklinujete vy.
Odnesete si návod, jak se dobře a přijatelně bránit nepříjemnému jednání ostatních.
Zjistíte, jak pracovat s kritikou i jak přijímat a předávat zpětnou vazbu.
Seminář ocení všichni, kteří komunikují s kolegy, klienty apod. a potřebují zvládnout i složitější komunikační situace co nejlépe, aniž by tím ohrozili budoucí vztahy.
• typy jednání, jak jednotlivé typy poznat a jak s nimi dále pracovat,
• co patří do sebevědomého asertivního jednání a co už ne,
• jak přijímat nebo předávat kritiku a nepokazit tím vztah,
• jak prosadit vlastní potřeby, názory a neohrožovat tím druhé,
• jak odmítnout neoprávněné požadavky např. od kolegů, ale nenarušit tím vztahy,
• trénink sebevědomého jednání na situacích z praxe.
ZDARMA Vám doporučíme vhodné dodavatele. Kromě času ušetřete až 30% z ceny kurzu.