Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Právní nástrahy v marketingu a reklamě a jak se jim vyhnout – nenechte se dostat do úzkých kvůli propagaci značky

Kurzem Vás provede Mgr. Vít Hruška, LL.M.

Mgr. Vít Hruška, LL.M. vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy. V rámci postgraduálního studia se věnoval mediaci a arbitrážnímu řízení a ve…

Základní info

Cíle kurzu

Na semináři se dozvíte, na jaké oblasti práva byste si měli dávat pozor a jak správně postupovat.

Naučíte se, jak správně nastavit smlouvy a co vše je dobré v nich upravit.

Zjistíte, jak a kdy je možné se „inspirovat“ ostatními, jak se vyhnout problémům s GDPR a jak správně citovat, abyste se nedostali do problémů.

Určeno pro

Seminář je určen pro marketingové agentury, PR manažery, marketingové manažery i pro freelancery.

Seminář je zároveň vhodný pro ty, kteří s marketingovými agenturami a freelancery uzavírají smlouvy.

Obsah kurzu

Kde se skrývá hlavní nebezpečí?:

• duševní vlastnictví,

• nekalá soutěž,

• regulace reklamy,

• osobní údaje.


Jak si poradit s hlavními nástrahami?

• citace,

• fotobanky,

• soupeření s konkurencí,

• videa a fotografie z akcí,

• zasílání newsletteru,

• cookies aj.


Smlouvy v marketingu:

• reklamní agentura,

• freelancer,

• influenceři.


Odpovědi na dotazy.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Právní nástrahy v marketingu a reklamě a jak se jim vyhnout – nenechte se dostat do úzkých kvůli propagaci značky

Vybraný termín:

14.6.2022  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.