Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky)

Základní info

Práce s motivací klienta (Úvod do problematiky)

Číslo akreditace: A 2021/0392-SP

Popis kurzu:

Kurz je určen sociálním pracovníkům. Práce s motivací klienta je nedílnou součástí profese sociálních
pracovníků. V kurzu budou jeho účastníci seznámeni s motivací, jejím rozdělením, s faktory, které
motivaci ovlivňují, s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace. Účastníci budou
seznámeni s odporem klienta a naučí se tento odpor zvládat. Účastníci dále získají základní informace
o motivačních rozhovorech, které představují moderní přístup k práci s klientem a k jeho motivací. V
závěru kurzu si účastníci nacvičí techniky při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.

Co mi kurz přinese:

  • Osvojíte si správné motivování klienta k dosažení jeho cílů.
  • Seznámíte se s faktory, které motivaci ovlivňují.
  • Seznámíte se s metodami navázání vztahu s klientem a s prevencí demotivace.
  • Seznámíte se s odporem klienta a naučíte se tento odpor zvládat.
  • Dozvíte se základní informace o motivačních rozhovorech při práci s klientem.
  • Nacvičíte si techniky používané při vedení rozhovoru s klienty v modelových situacích.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Úvod do motivace
  • Postupy přispívající ke zvyšování motivace klienta
  • Stadia změny
  • Posílení odhodlání klienta
  • Odpor klienta ke změně
  • Motivační rozhovor
  • Závěr

Práce s motivací klienta (úvod do problematiky)

Vybraný termín:

4.11.2022  Teplice

Cena
1 490 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.