Popis kurzu
Školení je určené pro všechny, kdo chtějí získat rychlý přehled o možnostech marketingu na internetu. Posluchači se seznámí se základními pojmy a technologiemi při návrhu a tvorbě kvalitních webových stránek. Zjistí, jak lze ovlivnit jejich vyhledatelnost. Seznámí se se základními pojmy a principy v oblasti SEO i proklikových kampaní (PPC). Posluchači zjistí, jaké analytické nástroje mohou využívat a naučí se orientovat ve statistice návštěvnosti webových stránek. Na závěr se posluchači seznámí s možnostmi marketingu na sociálních sítích.Cíle kurzu
Internet
Internet jako reklamní médium
SEO - optimalizace vyhledatelnosti
Kontextová reklama
Analytické nástroje
Sociální sítěObsah kurzu
- Internet
- základní pojmy: síť, webový server, webové stránky, vyhledávače
- technologie při vytváření webových stránek
- Internet jako reklamní médium
- bannery
- organické vyhledávání
- PPC - prokliková reklama
- slevové portály a srovnávače
- sociální sítě
- pokročilé cílení
- SEO - optimalizace vyhledatelnosti
- co ovlivňje vyhledatelnost
- triky pro lepší vyhledatelnost
- struktura a obsah webu
- zpětné odkazy
- SEO nástroje
- Kontextová reklama
- PPC kampaně
- zásady pro PPC kampaně
- pojmy v oblasti PPC kampaní
- Google AdWords, Sklik
- Analytické nástroje
- základní pojmy při analýze návštěvnosti
- Google Analytics
- co sledovat ve statistikách
- Sociální sítě
- princip sociálních sítí
- možnosti využití sociálních sítí pro marketing
Návaznosti
PPC reklama základní, SEO - optimalizace pro vyhledávače, Google Analytics úvod, Marketing na Facebooku