Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Fakturace, daňové a účetní doklady -- školení bude realizováno prezenčně i ONLINE

Základní info

Problematika vystavování faktur dle nejdůležitějších zákonů.

 

  •  OBČANSKÝ ZÁKONÍK  a jeho dopad do náležitostí dokladů,   splatnost dokladů
  •                                                                                                                
  •  ZÁKON o OCHRANĚ SPOTŘEBITELE a ŽIVNOSTENSKÝ ZÁKON-náležitosti dokladů dle těchto zákonů
  •   
  •  ZÁKON O ÚČETNICTVÍ
  •  povinné náležitosti účetních dokladů,
  •  srozumitelnost účetních dokladů a opravy účetních dokladů v návaznosti na legislativu v rámci zákona o DPH,
  •  přepočet dokladů na českou měnu, účtování kurzových rozdílů
  •  povinná archivace dle zákona o účetnictví 
  •  návaznost na daňovou uznatelnost dokladů dle zákona o daních z příjmů- daňové a nedaňové náklady
  •  České účetní standardy k výše uvedené problematice
  •                                                            
  •  ZÁKON O DPH
  •  vystavování daňových dokladůzjednodušené daňové doklady
  •  povinné náležitostidaňových dokladů– rozpoznání DD dle náležitostí a nikoliv názvu
  •  proč není správně vystavená zálohová faktura daňovým dokladem
  •  fakturace v rámci přenesení daňové povinnosti, povinné náležitosti těchto dokladů
  •  podmínky věrohodnosti původu, neměnnosti a čitelnosti daňových dokladů oproti podmínkám v zákoně o účetnictví,
  •  elektronicky vystavované faktury a jejich výhody ( QR kód)
  •  archivace dokladů dle zákona o DPH
  •  základ daně a vedlejší výdaje
  •  výpočet daně
  •  zaokrouhlování u daňových dokladů ( § 36 a 37 – novela 355/2021 Sb. od 1.10.2021)
  •  opravy dokladů (opravné daňové doklady), lhůty pro provedení oprav
  •  podmínky uplatnění nároku na odpočet
  •  problematika přenosu daňové povinnosti

 

 

Přednáší:      Ing. Dana VANKEOVÁ, certifikovaná účetní, členka HV SÚčlenka

                                                        Komory certifikovaných účetních

        

   Termín:     19. dubna 2023 / středa / od 8.30 8.00 prezence /

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

                        i  ONLINE

       Cena:    2300,-Kč  /vč.DPH/

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku "pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz     

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA  MONEY Bank a.s.

 

Fakturace, daňové a účetní doklady -- školení bude realizováno prezenčně i ONLINE

Vybraný termín:

19.4.2023  ONLINE Upřesnující informace k termínu
08:30 – 13:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a devět ? Součet zapište číslicemi.