lektor a reklamní expert se zkušeností 25 let v marketingu, copywriter, konzultant a kreativní ředitel
Základní info
Firemní kultura je tak dobrá, jak efektivní je interní komunikace zaměstnanců. Mnoho firem dnes zapomíná na potenciál, který skrývá zlepšení formy i obsahu interní komunikace. Nestačí jen vybrat ty pravé komunikační kanály, hlavní je vytvořit spolutvorbou atraktivní obsah, který zaujme tým na první pohled. Naučte se zachytit včas změny v PR ve svůj prospěch, protože zaměstnanci mohou významně podporovat image své firmy a značky!
PRO
Marketingové manažery a brand manažery, majitele firem, top management
Pracovníky a specialisty v odděleních marketing, komunikace, PR
HR manažery
Zadavatele a tvůrce reklamy a marketingové komunikace
Reklamní a komunikační agentury, grafická studia a kreativní shopy
CÍL
Definovat nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu
Pochopit změnu komunikačních modelů a přesun PR komunikace do digitálních médií
Objevit fascinující možnosti content marketingu
OBSAH
Big data – informační exploze dnešní doby PR strategie
Definování komunikačních cílů dle SMART
Segmentace cílových skupin z hlediska PR – jak specificky oslovit
HR marketing a budování značky zaměstnavatele – firemní hodnoty a jejich sdílení
Volba vhodných komunikačních kanálů
Content marketing – tvoříme společně obsah, který zaujme
Firemní časopis a pravidla jeho tvorby
Jak využijeme sociální sítě interně
Metodiky pro vyhodnocení realizovaného Public relations