ITIL® 4 Foundation + zkouška (2 pokusy) (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Metodika ITIL pomáhá IT manažerům efektivně budovat, rozvíjet a optimalizovat uživatelsky přívětivé IT, a to jak pro dodavatele, tak i pro klienty IT služeb. 
Vybrat si můžete ze 3-denního školení vedeného lektorem, nebo půlročního přístupu k e-Learningu.

Kurz ITIL® 4 Foundation popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL. Tento kurz se skládá z přednášek a praktických úkolů a připravuje účastníky na certifikační zkoušku ITIL® 4 Foundation.

ITIL je „metoda“ původně vytvořená britskou vládou, která obsahuje užitečné praktiky pro IT útvary a organizace. Pokrývá mnoho oblastí, například jak řešit incidenty, jak zacházet se smlouvami SLA, jak nastavit Service Desk a mnoho dalších. Tyto oblasti jsou také známy pod názvem IT Service Management, ITIL je proto známý jako rámec pro IT Service Management. ITIL pokrývá mnoho praktik, které se v IT praxi prokázaly jako velmi úspěšné, a tím se stal populární po celém světě. 

ITIL vám říká, že vaše IT je systém, jehož cílem je podpořit váš byznys bez ohledu na to, o jaké odvětví se jedná (výroba, státní správa atd). Tento systém se nazývá Service Value System. Primárním cílem SVS je zajistit, aby IT bylo pro svou firmu a zákazníky opravdu cenné, tzn. umožňuje podniku dobře, bezpečně, efektivně a úspěšně fungovat, ať už pro ně úspěch znamená cokoli. 

Akreditované školení ITIL® 4 Foundation (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje Pumpedu (ATO). ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

Cíle kurzu

  • Znát koncept poskytování IT služeb
  • Používat jednotnou terminologii
  • Porozumět přístupům zavádění ITIL
  • Znát vybrané praktiky ITIL a jejich způsob použití
  • Připravit se a úspěšně absolvovat certifikační zkoušku ITIL® 4 Foundation

Určeno pro

Základní kurz v úrovni ITIL® 4 Foundation nemíří jen na IT Management a profesionální konzultanty, ale lze jej doporučit všem, kteří se věnují IT projektům, nebo digitální transformaci. Kurz je vhodný také pro ty, kteří chtějí přejít z verze ITIL® 3. 

Obsah kurzu

  • Klíčové pojmy správy služeb (service management)
  • Klíčové pojmy ITIL
  • Guiding principles
  • Úvod do postupů ITIL4
  • Continual improvement
  • Wrap-up and review
  • Value streams
  • Příprava na zkoušku ITIL® 4 Foundation
  • Zkouška ITIL® 4 Foundation
e-Learning / samostudium
Získáte přístup k online platformě Peoplecertu na dobu 6 měsíců který obsahuje:
  • Oficiální eBook - Tento cenný průvodce přípravou na zkoušku bude také vaším hlavním zdrojem informací při práci, dalším studiu nebo profesním rozvoji.
  • Exam voucher pro online zkoušku s proctorem
  • Oficiální  Learning  Kit - autorizované školící materiály, které obsahují Workbook a Quick Reference Guide
  • Interaktivní eLearning
  • Samovyhodnocující sample papery
  • Možnost opakování zkoušky v případě prvního neúspěšného pokusu
  • Oficielní Mock Exam

Studijní materiály

  • Akreditované školicí materiály.
  • V ceně zkoušky je nyní ebook, který bsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.
  • Zkouška pro každého účastníka.
  • Sample papers
  • Kvíz
  • Úspěšní kandidáti nyní získají měsíční bezplatné předplatné My Axelos

ITIL® 4 Foundation + zkouška (2 pokusy) (CZ)

Vybraný termín:

 ONLINE

Cena
27 500 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a devět ? Součet zapište číslicemi.