Personalistika od A do Z - jak postavit personální oddělení, aby dobře fungovalo

Kurzem Vás provede Petra Krupičková

lektorka a koučka, L&D manažerka v nadnárodních společnostech

Kurzem Vás provede Katarína Simonová

lektorka a koučka, HR manažerka v nadnárodních společnostech

Základní info

PRO

Určeno pro ředitele společností a pro začínající personální manažery a specialisty, kteří chtějí získat širší vzhled do jednotlivých oblastí lidských zdrojů a ujasnit si, jaké procesy a činnosti personální oddělení vykonává. Zájemci tak rozšíří celkový pohled na HR oblast a získají znalosti o moderních nástrojích a efektivních přístupech v různých situacích.

CÍL

  • Ujasnit si vlastní vizi personálního oddělení
  • Získat ucelený přehled o procesech a činnostech personálního oddělení, které jsou nezbytně nutné a přínosné pro efektivní fungování společnosti
  • Ujasnění si personálních oblastí, které by měly být každodenní součástí práce manažera na všech úrovních
  • Inspirovat se, diskutovat, i získat tipy a vychytávky, které fungují a jsou přenositelné i do ostatních společností
  • Určit si vlastní priority pro další kroky v personálním oddělení

OBSAH

  • Kdo jsme a kam jdeme? - Firemní kultura, vize a hodnoty, interní komunikace
  • Kdy je HR největší výhrou? - HR role, zodpovědnosti a pravomoci, poslání a vize
  • Jaké zaměstnance chceme a jak je získáme? – Zdroj nových zaměstnanců, analýza pracovních míst, popisy práce, personální marketing, výběr a nábor, přijetí a adaptace
  • Jak rozvíjet potenciál a know-how firmy? - Vzdělávání, práce s talenty a experty, plán nástupnictví a řízení kariéry
  • Jak férově odměňovat a motivačně uznávat? – Hodnocení výkonu, odměňování a benefity, ocenění
  • Co ovlivňuje spokojenost zaměstnanců? - Obsah práce, finanční ohodnocení, způsob vedení, vztahy na pracovišti, možnost kariérního růstu, benefity
  • Jak zvládat nespokojené zaměstnance? – Krizová komunikace, řešení konfliktů, obtížné rozhovory, negativní vliv narušitele na morálku a produktivitu práce
  • Jak postupovat přiodchodu zaměstnance? – Legislativní formy odchodu, výstupní rozhovory, správné kontrolní mechanismy, zachování dobré pověsti společnosti
  • Čeho si v práci nejvíc cenímladí zaměstnanci? - Uvedení znalostí do praxe, stabilní společnost, flexibilita a autonomie, work-life balance, smysluplnost, firemní akce
  • A ještě něco navíc? – Sociální odpovědnost, udržitelnost, poslání a příběh firmy
  • A co administrativa? - Organizační struktura, správa osobních složek zaměstnanců, docházkový systém, mzdová agenda, správa benefitů, pracovněprávní záležitosti, HR reporting, analýzy, interní a externí audity

METODY

Teorie, diskuze, individuální a skupinová práce, best practices, případové studie.

Personalistika od A do Z - jak postavit personální oddělení, aby dobře fungovalo

Vybraný termín:

27.5.2024  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

ONLINE
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a deset ? Součet zapište číslicemi.