Jak si usnadnit jednání s náročnými klienty a kolegy pro asistentky

Kurzem Vás provede Ing. Tomáš Raška

odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí

Základní info

PRO

Určeno pro asistentky, pracovníky zákaznického servisu a další podpůrné neobchodní profese, které jednají se zákazníky a kolegy.  

CÍL

Naučit se vyjednávat s komplikovanými osobami tak, abychom dosáhli svého, udržovali a vytvářeli dobré vztahy a při tom se zbytečně nestresovali.

OBSAH

  • Kdo je to „komplikovaný“ člověk?
  • Proč a čím nás tito lidé stresují
  • Podstata agresivního a manipulativního jednání a jeho rozpoznání
  • Zvyšování vlastní sebedůvěry jako základního předpokladu pro jednání se složitými lidmi
  • Jak můžeme dosáhnout svého a přimět druhého ke spolupráci?
  • Techniky deeskalace konfliktních situací
  • Asertivita jako technika jednání se složitými osobnostmi
  • Vlastní postoje a chování jako faktor ovlivňující jednání druhých

METODY

Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, hry, videoanalýza, příběhy z praxe.

Jak si usnadnit jednání s náročnými klienty a kolegy pro asistentky

Vybraný termín:

4.6.2024  Praha 2 Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha 2
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a jedna ? Součet zapište číslicemi.