Specifika telefonického, e-mailového a online vyjednávání se zákazníky

Kurzem Vás provede Ing. Tomáš Raška

odborný konzultant s lektorskou i manažerskou praxí

Základní info

PRO

Určeno pro obchodní zástupce, manažery pro klíčové zákazníky, obchodní manažery, prodejce.

CÍL

Naučit se efektivně vyjednávat se stávajícími zákazníky prostřednictvím e-mailu, telefonu či s využitím nových komunikačních technologií (MS Teams, Zoom, atd.) a správným způsobem oslovovat zákazníky nové.

OBSAH

  • Základy vyjednávání obecně
  • Kdy volit distanční (telefonický, e-mailový, prostřednictvím komunikačních platforem) způsob vyjednávání, kdy je nutné vyjednávání osobní
  • Příprava na akviziční telefonát
  • Kroky akvizičního telefonátu od překonání negativních postojů volaného po dosažení dohody
  • Nejčastější chyby při akvizičním telefonátu a jak jim předcházet
  • Umění zaujmout v prvních vteřinách telefonátu
  • Zvládání námitek při distančním vyjednávání
  • Argumentace při distančním vyjednávání
  • Úskalí distančního vyjednávání
  • Umění předejít nedorozumění a konfliktům
  • Řešení konfliktů po telefonu nebo videorozhovoru
  • Telefonická a e-mailová etiketa a „pasti“ při videorozhovorech

METODY

Výklad, příklady z praxe, modelové situace, samostatné úlohy.

Specifika telefonického, e-mailového a online vyjednávání se zákazníky

Vybraný termín:

11.6.2024  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

ONLINE
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a devět ? Součet zapište číslicemi.