Jak na komunikaci negativních zpráv v pracovním i běžném životě

Kurzem Vás provede Veronika Polednová

Začínala jsem na základní pracovní pozici a dnes vedu směnu o počtu 2500 pracovníků. Získávala jsem zkušenosti jako manažerka nákupních oddělení pro…

Základní info

Cíle kurzu

Naučíte se zvládat nepříjemné komunikační situace, které sdělováním nepříjemné a negativní zprávy mohou nastat. Naučíte se, jak si poradit s nepřátelstvím, agresí a pasivitou. Osvojíte si techniky přímé komunikace, která nedává prostor k dezinformacím.

Obsah kurzu

• vedení obtížného rozhovoru (bez agresivity a neupřímné empatie),
• čemu se vyhnout u komunikace negativních zpráv a jaké důsledky může špatně zvolená forma sdělování mít,
• identifikace problému, které mohou nastat; jak je zredukovat nebo se jim vyvarovat (např. emoční nastavení, typ osobnosti, aktuální situace…),
• pochopení důvodů, proč se obecně bojíme přijímat i předávat negativní zprávy a jak to změnit,
• techniky práce s vlastním nastavením: zvyky, hluchá místa, komunikační stereotypy, slovní vata,
• techniky práce s negativními reakcemi: předání, reakce, obrana,
• komunikační spouštěče a jak s nimi pracovat,
• postupy komunikace se silně rozrušenou skupinou,
• práce s komunikací u různých druhů osobnosti,
• techniky přerámování bludné komunikace, která nikam nevede,
• stagnační vs. růstové nastavení mysli – fáze vývoje a práce s nastavením,
• nácviky předávání negativních zpráv a zvládání různých typů reakcí.

Jak na komunikaci negativních zpráv v pracovním i běžném životě

Vybraný termín:

17.5.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a čtyři ? Součet zapište číslicemi.