Jak a proč dělat a rozvíjet personální marketing

Kurzem Vás provede Pavel Hájek

Od roku 1996 se pohybuje v oblasti obchodu a aktivního náboru zaměstnanců pro české i zahraniční společnosti. Jedenáct let řídil personální agenturu…

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, jak v současnosti chápat a ovlivňovat dosah personálního marketingu, jaký vliv a význam mají sociální sítě, jak lze využívat umělou inteligenci a jak brát marketing jako tvořivou hru.

Určeno pro

Určeno:
• personalistům,
• náborovým specialistům,
• manažerům týmů,
• majitelům firem.

Obsah kurzu

• co je to personální marketing, jeho zákonitosti, pravidla, výhody a úskalí,
• dnešní fungování uchazečů na trhu práce – pojďme pochopit ty, které oslovujeme,
• investice a získávání vlivu na trhu práce,
• sociální sítě, jejich vliv na dnešní generace,
• umělá inteligence a její využití v personálním marketingu,
• znalost trhu a konkurence je v přímém souladu s marketingem.

Seminář se opírá o dvacetileté zkušenosti lektora z oblasti náboru nových lidí pro české i zahraniční společnosti.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Jak a proč dělat a rozvíjet personální marketing

Vybraný termín:

29.5.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a šest ? Součet zapište číslicemi.