Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích

Kurzem Vás provede Lenka Jedličková

Sama si prošla komunikací doslova od píky. Jako operátorka retenčního oddělení, obchodnice, manažerka obchodního týmu a spolumajitelka call centra.…

Základní info

Cíle kurzu

Získáte tipy, jak podpořit argumentaci a prezentaci svých myšlenek. V průběhu intenzívního nácviku objevíte potenciál dobře položených otázek. Celkově získáte přehled a větší kontrolu nad vámi vedenými rozhovory.

Určeno pro

Určeno všem, kteří ve své manažerské profesi čelí obtížným situacím při komunikaci uvnitř i vně firmy.

Obsah kurzu

• techniky vstřícné komunikace jako prevence konfliktu,
• jak zvládnout osobní útoky a manipulace a přitom udržet obtížnou situaci pod kontrolou,
• postupy kladení otázek a získávání informací při hrozící eskalaci konfliktu,
• techniky udržení rámce hovoru i emocí i v obtížné a konfliktní situaci,
• různé cesty, jak argumentovat, vyjednávat a přitom udržet emoce pod kontrolou,
• trénink správně zacílené komunikace a pohotových a citlivých formulací.

Obsah je vždy uzpůsoben konkrétním potřebám účastníků semináře.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Praktická komunikace pro manažery v obtížných situacích

Vybraný termín:

5.6.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je devět a jedna ? Součet zapište číslicemi.