Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

MB-220 - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (CZ)

Základní info

Popis kurzu

Kurz se zabývá konfigurací aplikace Dynamics 365 Customer Insights – Journeys, která je potřebná k podpoře obchodního růstu. 

Ponoří se také do správy potenciálních zákazníků, marketingových formulářů a stránek, segmentace, marketingu v reálném čase a e-mailových marketingových zpráv. Všechny tyto části jsou propojeny prostřednictvím interaktivního návrhu cesty zákazníka, včetně konfigurace událostí a průzkumů.

Cíle kurzu

Po absolvování tohoto kurzu budete schopni:
  • Konfigurace pokročilých nastavení
  • Spravovat marketingový obsah, šablony a integrace
  • Vytvářet a spravovat potenciální zákazníky
  • Navrhovat a vytvářet marketingové formuláře a stránky
  • Vytvářet a spravovat segmenty
  • Nastavit a zahájit komunikaci se zákazníky
  • Vytvářet a spravovat události
  • Distribuovat a analyzovat průzkumy 

Určeno pro

Tento kurz je určen pro IT nebo marketingové profesionály, kteří se chtějí naučit, jak využít Dynamics 365 Customer Insights – Journeys pro svou organizaci.

Obsah kurzu

Modul 1: Konfigurace Dynamics 365 Customer Insights
V tomto modulu se dozvíte o pokročilých nastaveních, marketingovém obsahu, šablonách a integracích v Dynamics 365 Customer Insights.
  • Konfigurace nastavení organizace a správy
  • Konfigurace nastavení marketingu
  • Konfigurace nastavení událostí
Modul 2: Správa segmentů a seznamů
Tento modul zkontroluje, jak vytvářet, spravovat a používat segmenty a centra předplatného.
  • Vytváření a správa segmentů
  • Vytváření a správa centra a seznamy předplatného
Modul 3: Správa marketingových formulářů a stránek
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet marketingové formuláře a stránky.
  • Správa formulářů
  • Správa marketingových stránek
Modul 4: Správa potenciálních zákazníků, účtů a kontaktů
Tento modul se bude zabývat tím, jak spravovat zákazníky jako účty nebo kontakty a jak je vychovávat během životního cyklu potenciálních zákazníků.
  • Vytváření a správa potenciálních zákazníků
  • Správa účtů a kontaktů
Modul 5: Správa marketingových e-mailů a plánů
Tento modul se bude zabývat tím, jak vytvářet e-mailové zprávy a plány zákazníků v Dynamics 365 Customer Insights.
  • Vytváření marketingových e-mailů
  • Vytváření propojení a cest zákazníků
Modul 6: Správa událostí
Tento modul zkontroluje proces vytváření cesty zákazníka.
  • Vytvoření události / projektu
  • Vytvoření událost webináře
  • Propagace a správa události
Modul 7: Vytvářejte průzkumy pomocí Dynamics 365 Customer Voice
Tento modul předvede, jak vytvářet a distribuovat průzkumy zákazníkům.
  • Vytvoření projektu průzkumu
  • Vytvoření průzkumů pomocí Dynamics 365 Customer Voice
  • Odesílání průzkumů Dynamics 365 Customer Voice
Modul 8: Analýza poznatků v Dynamics 365 Customer Insights
V tomto modulu se dozvíte o používání funkce insights k prohlížení a analýze dat souvisejících s vašimi marketingovými iniciativami.
  • Vyhodnocení marketingové iniciativy pomocí analytiky 

Studijní materiály

Materiály jsou v elektronické podobě.

MB-220 - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (CZ)

Vybraný termín:

22.4.2024 –  25.4.2024  ONLINE

Cena
36 000 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a deset ? Součet zapište číslicemi.