Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

kurz

Základní info

Seminář je určen pro:

pracovníky, jejichž pracovní náplní je problematika marketingu a reklamy.
Obsah semináře:
* Dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například: propagační či dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a mnohé jiné
* Daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty)
* Dopady DPH na marketing a finanční plánování vč. technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.
* Nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy
* Představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik
* Odpovědi na konkrétní otázky posluchačů

Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

Vybraný termín:

12.9.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Termíny kurzu

Praha
Tento termín

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.