Firemní cíle, vize, strategie a jak je komunikovat - Aneb jak je přetavit do srozumitelné a reálné formy pro vaše zaměstnance

Základní info

Firmy mají své vize, své strategické záměry a cíle.

Ale jak je vnímají jejich zaměstnanci? Jak mají odvozené cíle, za které jsou zodpovědní, na jakých úkolech vlastně pracují a jakými konkrétním činnostmi k firemní vizi přispívají? Pro její naplnění je nezbytné předat tyto strategické záměry dál, mezi oddělení, týmy a jednotlivce. To, jak těmto strategickým záměrům porozumí jednotliví zaměstnanci a jak je přetaví v konkrétní cíle a úkoly, kterých se zodpovědně chopí, je klíčovým faktorem úspěchu firmy.

Kurz je určen:

  • manažerům na všech úrovních řízení (dle velikosti firmy zodpovědných za splnění cílů týmu, oddělení nebo celé firmy)
  • ředitelům či majitelům menších firem, kteří vedou k naplnění své vize „svůj“ firemní tým lidí
  • personálním manažerům a ředitelům, nejen těm, kteří jsou součástí top managementu

Přidaná hodnota tohoto kurzu pro Vás:

  • pochopíte rozdíl mezi vizí, misí a strategií
  • naučíte se efektivně definovat strategické cíle
  • najdete způsob účinné komunikace mezi zaměstnance
  • naučíte se odvozovat cíle pro další úrovně řízení firmy
  • získáte dovednosti z oblasti delegování, úkolování a zpětné vazby
  • budete mít návod, jak mít plnění cílů pod kontrolou
  • seznámíte se s praktickými příklady z oblasti celofiremního plánování

Firemní cíle, vize, strategie a jak je komunikovat - Aneb jak je přetavit do srozumitelné a reálné formy pro vaše zaměstnance

Vybraný termín:

31.5.2024  Praha 1 Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a šest ? Součet zapište číslicemi.