Business analýzy

Základní info

Baví vás analyzovat data? Máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní třídenní seminář vás seznámí s praktickými postupy, technikami, nástroji a klíčovými prvky business analýzy.

Cílová skupina

  • analytici všech oblastí (marketing, prodej, nákup, výroba, logistika či HR)
  • business konzultanti
  • vedoucí projektů
  • zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
  • všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
  • všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum
  • parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky

Obsah semináře

1. den – Rostislav Sicha

  • Klíčové prvky business analýzy, nástroje a techniky
  • Typy úloh a stanovení cílů analýz na příkladech z praxe
  • Skupinová práce I. (Plánování, procesní analýza)
  • Skupinová práce II. (Analýza bodu zvratu)
  • Skupinová práce III. (Diferenciální analýza)
  • Skupinová práce IV. (Due Diligence – Integrační fáze)

2. den – Mirek Umlauf

  • Digitální transformace
  • Data a technologie
  • Metriky
  • Strategie a Leadership

3. den – Martin Potančok

  • Identifikace a zpracování dat, skupinová práce
  • Volba analytických postupů, interpretace dat, skupinová práce
  • Design tabulek, reportů a dashboardů v praktických příkladech,
    skupinová práce
  • Využití zásad z modelu BABOK/MBI pro efektivní business analýzu
    a reporting

Business analýzy

Vybraný termín:

24.9.2024 –  26.9.2024  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
21 800 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a tři ? Součet zapište číslicemi.