Řešení konfliktů a vyjednávání - online

  • E-KURZ
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Místo konání

  • Region:
    Online
  • Adresa:
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis jazykového e-kurzu Řešení konfliktů a vyjednávání - online

Řešení konfliktů a vyjednávání (Úvod do problematiky) - online

Číslo akreditace: A2019/0428-SP/PC/PP/VP

Kurz proběhne online ve virtuální učebně. Po absolvování kurzu získáte osvědčení stejně jako z prezenčního kurzu.

Virtuální učebna bude přístupná 1 hodinu před zahájením vysílání. Můžete si vyzkoušet funkci všech potřebných nástrojů (mikrofon, sluchátka, kamera, chat).

Do objednávky v poznámce - nezobrazí se na faktuře napište jednotlivé emailové adresy ke každému přihlášenému účastníkovi.

Technická podpora:

Eduard Gratzl
Online learning specialist, LMS support,
Mobil: +420 702 513 516
E-mail: eduard.gratzl@bfz.cz

Pozvánku do virtuální učebny a prezentaci obdržíte v samostatném emailu.


Co budete potřebovat:

Potřebovat budete v každém případě:

  • Pevný počítač, notebook, tablet nebo mobilní telefon (některé funkce budou omezeny)
  • Prohlížeč Google Chrome nebo Microsoft Edge (nástupce Internet Exploreru)
  • Pohodlnou židli nebo křeslo doma nebo v kanceláři
  • Kapku ticha (pokud nebudete používat headset, zajistěte klid ve vaší místnost – děti, televize, zvířata, kolegové – jinak vše uslyší ostatní účastníci)
  • Dostatečně rychlé připojení k internetu
    • Stahování (download) optimálně 4 Mbits a více
    • Nahrávání (upload)
    • Min. 0,5 Mbps – pouze pro sledování webináře
    • Min. 2 Mbps – při použití vašeho mikrofonu a kamery
    • Zde můžete vyzkoušet rychlost internetového připojení: https://rychlost.cz/
      Volitelně:
  • Chcete-li se zúčastnit živé diskuse s lektorem
    • Mikrofon nebo ještě lépe sluchátka s mikrofonem (headset)
  • Chcete-li se stát naplno součástí virtuální online třídy

Webovou kameru externí nebo zabudovanou

Popis kurzu:

Kurz je určen pracovníkům v sociálních službách, sociálním pracovníkům, vedoucím pracovníkům sociálních služeb a neformálním pečovatelům. Cílem kurzu je seznámit jeho účastníky s možnostmi řešení konfliktních situací při výkonu sociálních služeb. Naučí vás, jak reagovat na případné problémy, jak řešit spory v práci a jak zvládat emoce. Kurz se zaměřuje na problematiku vyjednávání, zásady a styly při vyjadřování. V závěru kurzu bude prováděn praktický nácvik řešení konfliktních situací.

Co mi kurz přinese (Cíle kurzu):

  • Naučíte se, jak reagovat na případné konflikty v sociálních službách.
  • Naučíte se reagovat na případné problémy.
  • Naučíte se, jak řešit spory v práci.
  • Naučíte se zvládat emoce.
  • Seznámíte se s problematikou vyjednávání, zásadami a styly při vyjadřování.
  • Projdete praktickým nácvikem řešení konfliktních situací.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: online

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům
  • Vedoucím pracovníkům sociálních služeb

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod
  • Základní orientace v teorii konfliktu
  • Řešení konfliktu a vyjednávání
  • Vyjednávání
  • Typové konfliktní situace
  • Závěr
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde


Spustit e-kurz