Mediatrénink

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    448835

Popis kurzu na míru Mediatrénink

Různé typy médií nás v dnešní době atakují doslova na každém kroku. Není divu, že se novinářské otázky u řady lidí i firem setkávají s obavami. Jak na ně reagovat? Které informace sdělit, a kterým se raději vyhnout? Jak s médii vycházet k oboustranné spokojenosti? Klíč k těmto situacím poskytuje mediální trénink. Je určen především pro vrcholové manažery, ředitele a pracovníky marketingových oddělení či tiskových odborů malých a středních firem. Jeho cílem je pomocí teorie a praktických ukázek seznámit účastníky s hlavními principy úspěšné komunikace s médii, která umožňuje dosahovat pozitivní publicity a systematicky budovat dobré jméno firmy.

Mediální trénink lze realizovat maximálně pro 4 - 5 lidí ve skupině. Program se skládá ze dvou vzájemně navazujících částí – teoretické a praktické.

Teoretická část: média, základy jednání s novináři

  • Co novináři potřebují, jak myslí a pracují
  • Základní body komunikace s novináři, rady a tipy pro jednání s nimiObsahová i formální příprava na rozhovo
  • Neverbální komunikace, řešení obtížných situací

Praktická část před kamerou; nácvik situací

  • Příprava na komunikaci s novináři (diktafon, mikrofon, telefon)
  • Jak předat novináři relevantní sdělení ve vyhovující formě
  • Příprava na medializaci vlastní osobnosti, firmy
  • Nácvik komunikace s novináři na konfrontační téma
  • Shrnutí a hodnocení, dotazy, diskuse

Příloha doplňující kurz na míru Mediatrénink

Příloha kurzu