Výpis školení a kurzů na míru
Popis
| Kurz je určen pro studenty, kteří znají pokročilejší gramatické vazby, jsou schopni vyjádřit svůj názor, souhlas a nesouhlas. Studenti jsou schopni… |
| Kurz je určen pro studenty, kteří jsou na úrovni pokročilí. Kurz nabízí komplexní pokrytí jazyka a dovednosti pro podnikání. Obsah kurzu … |
| * Cílem je naučit posluchače využívat efektivních technik při osobním styku s klienty. Tyto praktiky jsou vyzkoušené a prověřené a přinášejí velmi… |
| * Cílem je získání základních dovedností pro prodej koncovým zákazníkům.Cílem je orientace na zákazníka s důrazem nejenom na to co se prodává, ale… |
| Kurz je určen pro zkušenější uživatele textového editoru MS Word, kteří se chtějí naučit plně využívat jeho možností a vytvářet dokumenty na… |
| Kurz je určen všem, kteří potřebují umět vytvořit kvalitní prezentaci s využitím obrázků, diagramů, grafů, animací a zvuků s možnostmi promítání,… |
| Účastníci se naučí účtovat v soustavě podvojného účetnictví a toto zpracovávat na programu STEREO (Ježek software) Obsah kurzu úvod do účetnictví,… |
| Tento kurz využívají především absolventi kurzů a rekvalifikací podvojného účetnictví pro začátečníky; účetní, kteří potřebují své znalosti obnovit a… |
| Co je příčinou zlozvyků, které nás zdržují? Jak se dají odhalit zdroje stresu? Proč se člověk dostává pod tlak okolí a jak se proti tomuto… |
| Co očekává šéf od asistentky? Jak může asistentka nesmírně zefektivnit práci svého šéfa? Jak vypadá ideální spolupráce mezi šéfem a… |
| Školení je určeno: pro konstruktéry, pracovníky technické přípravy výroby, mistry Obsah: Návrh (projekt, design, posouzení, kontrolní výpočet… |
| Sjednáváte si schůzku po telefonu?Jak vést správný telefonický rozhovor - pravidla a zásady telemarketingu. Po dohodě je možné, vytvořit školení… |
| Jde o trénink před kamerou - např. fáze obchodního jednání (sebepoznání a sebereflexe) a následný rozbor chyb a jejich odstranění. Velmi efektivní… |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
| Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a úspěšný absolvent obdrží osvědčení nebo průkaz k výkonu… |
| Všechna uvedená školení jsou zakončena přezkoušením nebo předepsanou státní zkouškou a úspěšný absolvent obdrží osvědčení nebo průkaz k výkonu… |
| Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
| Připravíme zakázkové školení podle Vašich požadavků. |
| Loajalita, iniciativa nebo například odpor ke změnám jsou charakterické postoje, se kterými se manažeři setkávají. Kurz je zaměřen na prohloubení… |
| Kurz je zaměřen na návrh a implementaci systému hodnocení a plánování způsobilostí. Představuje tento systém jako klíčový prvek integrace řízení… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Zakázkové tréninky vycházejí vždy z analýzy tréninkových potřeb. Analýza tréninkových potřeb napomáhá: * k definování konkrétních tréninkových potřeb… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
| Dvoudenní výcvikový kurz určený pro pracovníky sekretariátů a asistentky-ty managerů, kteří přicházejí do kontaktu jak s vnějším zákazníkem, tak s… |
| Dvoudenní výcvikový kurz, jehož cílem je prohloubení znalostí především v oblasti umění jednat s lidmi a dodržování zásad Kodexu etiky pracovníka.… |
| jednodenní školení určené pro pracovníky konstrukčních, výrobních útvarů, útvarů jakosti a pracovníky marketingu - QFD (Qulity Function Deployment)… |
| jednodenní školení určené pro pracovníky útvaru jakosti a pro podnikové metrology - základní pojmy - zákon o metrologii č. 505/1990 Sb. a prováděcí… |
| Vzdělávací a tréninkové projekty sestavujeme na základě analýzy a potřeb našich zákazníků. Přitom je důležité, aby byl projekt prokonzultován s… |
| * Zbavme se předsudků a mýtů spojených s konflikty (V, SD). * Konflikt jako součást našeho každodenního života: podstata, klasifikace a způsob řešení… |
| * Psychologické limity komunikace po telefonu (V, SD, PC, IRSH). * Přijímání telefonického hovoru (V, PC, IRSH). * Průzkum po telefonu, hledání… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
| Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
| Příprava k telefonování, organizace pracoviště Vytvoření prvního dojmu Zlatá pravidla prodeje po telefonu Jak správně oslovit klienta, typy zákazníků… |
| Uvedení do psychologie jednání osob, temperament, osobnostní rysy, životní postoj. Psychologické aspekty dané funkce Sociální komunikace a předpoklady… |
| Měření výsledků telemarketingu. Psychologie motivace. Moderní motivační techniky. Jak vést hodnotící rozhovory. Kontrola a pomoc. Vedení příposlechů.… |
| Jak získat podporu. Prezentační techniky. Komunikační strategie. Vyjednávací strategie. Komunikace v obtížných situacích. Firemní kultura a… |
| Kurz je určen pro mládež, která nenašla uplatnění bezprostředně po absolvování školy, prohlubuje nejdůležitější znalosti pro vstup do praxe (… |
| Kurzy DVPP jsou určeny pro učitele základních a středních škol v různých variantách tak, aby pokryly potřeby všech učitelských kategorií. Všechny… |
| URČENO: Pro pracovníky všech profesí, kteří i ojediněle telefonují mimo firmu. CÍL: Zajistit standardní úroveň komunikace po telefonu, jako… |
| URČENO: Pro sekretářské a asistentské profese na všech úrovních. CÍL: Vybavit pracovnice(ky) sekretariátů znalostmi v uplatňování profesionálních… |
| Základní kurzy a opakovaná školení profesí |
| Základní kurzy a opakovaná školení profesí |