Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 75017550 - chcete vidět všech 18825 kurzů zaregistrujte se
Trénink vám umožní pohledy na problémovou situaci z různých úhlů a hledání pro obě strany vzájemně přijatelného řešení. Vyzkoušíte si řešení situací v…
Koučování je patrně nejsilnější nástrojem rozvoje lidí. Koučovat znamená pomoci spolupracovníkovi objevit jeho vlastní a jedinečnou cestu k řešení…
  Jakým způsobem se rozhodujeme, ukázka dvou směrů myšlení – rychlého a pomalého Práce našeho mozku a jeho dopady na náš úsudek – racionální…
Cíl Kurz je zaměřen na efektivní jednání a komunikaci s lidmi, která vede k vytvoření ducha spolupráce v zaměstnání i soukromí. Poznatky z psychologie…
Cíl Určeno manažerům, majitelům firem a všem pracovníkům, kteří si chtějí osvojit moderní způsob vedení lidí - koučování. Seznámení se koučováním…
Hlavní myšlenka Můžeme mít ty nejskvělejší nápady, nejoriginálnější myšlenky, projekty, řešení, která by mohla pomoci řešit závažné problémy, pokud…
Hlavní myšlenka Úspěšnost  prodeje stojí na  efektivním předávání „správných“ informací, „správným“ lidem, ve „správný“ čas. Potřebujeme  dostat k…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 19. 5. 2020. Webinář se zaměří na význam hry ve vzdělávání a…
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 21. 5. 2020. Webinář o tom, co odvádí pozornost účastníků od…
Připravujeme a realizujeme nová a netradiční Assessment Centra a Development Centra. Aplikujeme nejnovější poznatky o diagnostice a chování…
Výcvik NLP Leadership v sobě soustřeďuje nejefektivnější metody a techniky NLP, systemiky a koučování z pohledu leadershipu. Jedná se o naprosto…
Víte, jaké možné systémy hodnocení zaměstnanců existují? Co takový systém firmě přináší? Máte ve firmě nastavený funkční systém hodnocení zaměstnanců…
Jste zkušeným obchodníkem a absolvoval jste již řadu školení zaměřených obchod? Uvědomujete si dynamiku změn, které kolem nás probíhají…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i…
V oblasti manažerských dovedností nabízíme spolupráci na těchto tématech:   ZÁKLADY VEDENÍ TÝMU 1 x 2 dny Zaměření kurzu, komu je kurz určen …
Zaměření programu, komu je program určen Kurz je určen všem manažerům, ale i neformální lídrům, kteří vědí, že pro úspěch je třeba neustálý rozvoj…
* témata: týmová práce, teambuilding, komunikace, facilitace, kreativita, vedení lidí * místo konání: v blízkosti sídla vaší společnosti, outdoor…
* program kombinuje vzdělávání a rozvoj a relaxaci * první, vzdělávací část programu je zaměřena na komunikační dovednosti a/nebo na práci s principy…
Kurz angličtiny ve městě Sliema pořádaný na škole Institut of English Language Studies - Malta. Detailní informace o škole Institut…
Kurz angličtiny ve městech Boston, Los Angeles, New York, San Diego, San Francisco pořádaný na škole European Centre - USA. Detailní…
co je námitka jak se připravit jak se jich vyvarovat
nástroj pro rozvoj příprava rozhovoru práce s výstupy soulad s firemní strategií
Obsah: * Zavedení rovné daně, úprava základu daně (základu pro výpočet zálohy) a definice „superhrubého“ příjmu * Nové částky slevy na dani podle §…
Určeno pro manažery, vedoucí ekonomických útvarů, pracovníky účtáren a daňových útvarů podniků, obchodníky firem a podnikatele - fyzické osoby,…
Cieľ kurzu: Zdokonaliť sa v presnom, vecnom a zákazníkom pozitívne prijímanom spôsobe verbálnej a neverbálnej komunikácie. Rozvinúť schopnosť aktívne…
Cieľ kurzu: Oboznámiť s pojmou empatia s možnosťou využitia v medziľudských vzťahoch, spracovať stupne empatie a použiť v praktických cvičeniach…
Zákazník a jeho potreby ako kľúčová hodnota firmy Rôzné typy zákazníkov – rôzné prístupy k jednaniu Taktika vyjednávania so zákazníkmi – umenie…
Čo je to zákaznická vernosť a jej význam pre firmu Čo ovplyvňuje zákaznicku vernosť Základné služby a zákaznické služby …
Zaměření: kurz "Interní auditor BOZP (ISO 45001)" pomůžeme účastníkovi kurzu při orientaci v legislativě a následné implementaci požadavků ISO 45001…
Pro koho je kurz přínosný? Kurz je určen pro všechny, kteří se chtějí seznámit s požadavky systému BOZP, či mají zájem o rozšíření znalostí z oblasti…
Délka programu: 2 dny Doba, kdy jsme při práci s lidmi vystačili s vydáním příkazu a zkontrolováním jeho plnění, je pryč. Nestačí být laskavý a slušný…
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Business Analysis Practice, která je součástí kvalifikačního…
Kurz připravuje posluchače ke složení certifikační zkoušky úrovně Practitioner EXIN BCS Requirement Engineering, která je součástí kvalifikačního…
Řízení kvality na zakázku.
Kurzy šité na míru veřejné správě.
Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní…
Cílem kurzu je je vytvoření a osvojení si ucelené představy o principu řízení lidských zdrojů, o významu lidského potenciálu a jeho rozvoje pro…
* Cílem je získání základních dovedností a vlastností, které vedou k vytvoření dlouhodobého vztahu s klientem - zákazníkem. Absolventi se naučí…
* Cíl: naučit se využívat nástroje zpětné vazby v praxi a seznámit se s náročností jejich konstrukce a praktickými dopady při jejich využití.…
Určeno pro každého, kdo chce umět využít komunikace jako prostředku k dosažení svých cílů. Pro každého, kdo se chce naučit komunikovat účelně. Obsah…
Tento kurz je určen pro zájemce, kteří potřebují umět pracovat se svým časem. Naučí se efektivně využívat svůj čas a upravit si svůj pracovní styl…
Zaměření: Výklad je veden od základní konfigurace přes popis použitých protokolů, implementaci DNS až po nastavení paketového filtru (firewallu) a…
Zaměření: Systém je prezentován jak z pohledu uživatele, tak i z pohledu správce systému. Součástí kurzu je i praktická ukázka instalace a…
  Jak se dá prodat i tam, kde to dosud nikdo nedokázal? Co je tajemstvím nejlepších obchodníku? Jak získat důvěru zákazníků během několika…
    Jak být sám sebou ve společnosti? Jak předcházet nedorozuměním? Jak budovat dobré vztahy s podřízenými, zákazníky, známými a rodinou? Co…
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování.
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování.
V současné manažerské praxi je pojem týmová práce často nesprávně používán pro jakoukoli činnost skupiny lidí. Kurz vede účastníky k pochopení…