Výpis školení a kurzů na míru
Popis
| Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
| Každý řídící pracovník , který vede tým si klade otázku jak to udělat, aby měl jeho kolektiv ještě větší výkon a docílil tak lepších výsledků. Způsobů… |
| Název tohoto programu se dá volně přeložit jako "hodnotící středisko" či "diagnosticko-výcvikové centrum". Tento program je vhodný pro malé i velké… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
| Ciele: Po absolvovaní tréningu budú účastníci schopní: * správne využívať techniky kreatívneho riešenia problémov a rozhodovania * s… |
| Rozvoj osobnosti Typ aktivity: Tréning Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBT005 Obsah aktivity: Sebapoznanie Motivácia Vizualizácia Komunikácia Tvorivá… |
| Efektívna komunikácia Dĺžka trvania: 24 hodín (3 dni) Kód: MJBT004 Obsah aktivity: Sebapoznanie Základy komunikačných zručností Nástrahy a bariéry v… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Adobe InDesign CS3 - základy 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 29.9.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v… |
| Corel DRAW 12 / 11 - fotografie a rastrová grafika 3 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Vítaná je znalosť základov… |
| Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
| Školení je zařazeno do akreditovaného vzdělávacího programu. |
| - Propojíme teorii s Vaší manažerskou praxí v oblasti vedení rozhovorů, motivace lidí, porad, zpětné vazby a vedení k výkonu. . Vyzkoušíte si, co to… |
| Training Overview: Participants will learn how to create a custom-designed Marketing Communications (Marcoms) plan optimized to achieve “total… |
| Training Overview: In the global business environment, it is imperative to be able to communicate cross culturally and understand diverse perspectives… |
| Po absolvování kurzu bude účastník schopen základní úrovni práce na PC, bude schopen samostatně provádět následující úkony: v operačním systému MS… |
| Účastník umí efektivněji využívat základní i pokročilé funkce: · MS Word - hromadná korespondence, práce s makry, tvorba šablon, formuláře; práce se… |
| Keď začne vrcholový manažment aktívne študovať programy a následne ich aplikovať, neraz príde na myšlienku, že by sa to oplatilo aj jeho skupine. Ak… |
| Na trhu dnes prevyšuje ponuka nad dopytom. Tlak konkurencie stúpa, a preto sa vo firmách kladie čoraz väčší dôraz na kompetenciu a schopnosti… |
| Charakteristika: Pocit nedostatku času zažíváme v různé míře téměř všichni. Cílem kurzu je seznámit účastníky s doporučeními, návody a náměty, jak se… |
| Charakteristika: Cílem tréninku je pomoci při rozvíjení spolupráce uvnitř konkrétního pracovního týmu. K tomu je využíváno aktivit, které vyžadují… |
| Varianty Word 97, Word 2000 Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Windows, základní uživatelská znalost programu Word… |
| Varianty Word 97, Word 2000 Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Windows, základní uživatelská znalost programu Word… |
| Získejte zpět svůj ztracený čas! Pracujete denně mnoho hodin, a přesto často cítíte, že musíte něco dohánět? Nejste schopni kontrolovat svůj čas… |
| Co musíte udělat pro úspěch Řídíte tým a rádi by jste zlepšili své manažerské dovednosti? Začínáte právě na vedoucí pozici? Zřejmě se vám hlavou… |
| „Nepoužívám jen všechny své mozkové buňky, ale i ty, jež si mohu vypůjčit od jiných.“ - Woodrow Wilson Co je delegováníBariéry delegování |
| Role asistentky |
| Asertivní zvládnutí konfliktu |
| Typologie zákazníků |
| Dovednosti důležité pro úspěšné obchodní vyjednávání Program "Od 'Ne' k 'Ano'" popisuje speciální techniky úspěšného vyjednávání a vyzdvihuje význam… |
| Účinné techniky vyjednávání Cíl: Naučit pracovníky na všech úrovních účinným technikám vyjednávání Program "Ruka v rukávě" představuje průběh… |
| Aplikovaný odborný kurz |
| Manažeři pro klíčové zákazníky jsou často mezi dvěma mlýnskými kameny: mezi tlakem konkurence a tlakem silných odběratelů. K tomu se přidává nutnost… |
| Cesta k vašim vyšším prodejům vede přes nás. Objížďka? Nikoli, zkratka. CÍLE KURZU poskytnout účastníkům nástroje pro vytváření a… |
| Program zahrnuje 25 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| Program zahrnuje 25 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů a 5 lekcí soukromých. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| Semináře, které realizujeme pravidelně zejména na základě úzké spolupráce s velkými bankovními domy vycházejí z analýzy potřeb klienta, specifikace… |
| Semináře, které realizujeme pravidelně zejména na základě úzké spolupráce s velkými bankovními domy vycházejí z analýzy potřeb klienta, specifikace… |
| Krizový management |
| asistentka manažera pozice a role asistentky etiketa a takt asistentky - její vystupování a jednání jak účinně řídit svého šéfa komunikační… |
| CÍLE MODULU: Účastníci budou vědomě volit reakce v období krize a připravovat přechod k jejich aktivnímu ovlivňování. Budou využívat vhodné metody… |
| CÍLE MODULU: Získáte náhled a systémový přístup k efektivnímu výkonu své manažerské práce. Dokážete lépe uplatňovat strategii i taktiku a používat… |
| Kariérový postup v malé a střední organizaci |
| Hodnotící pohovor s pracovníkem |