Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 96519700 - chcete vidět všech 19061 kurzů zaregistrujte se
Jak vytvořit prezentační tištěné materiály
Řízení versus vedení Zodpovědnost lídra Situační vedení lidí Faktory a zásady vedení Manažerské styly vedení lidí Metody efektivního vůdce Výběr…
Jak využívám svůj čas Stanovení priorit dělení úkolů Plánování Časové úspory a ztráty Časový snímek dne Zloději času managera Individuální výkonnost…
Účastníci Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Posílit a povznést na vyšší úroveň…
Účastníci ? Noví manažeři na nižší úrovni řízení - např. mistři, předáci, vedoucí pracovních skupin, oddělení atp. Velikost skupiny max. 16 účastníků.…
Řízení informací
Prezentace a public relations
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie…
Zvládli jste základy a přejete si zpřístupnit výsledky své práce širšímu publiku. Připravili jsme pro Vás kurz pro pokročilé. Na kurzu se mimo jiné…
Šablona tvoří základ dokumentu. Je neocenitelnou pomůckou při tvorbě obchodní korespondence. Na kurzu se mimo jiné naučíte: * pracovat s aktivními a…
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a…
Programy firemního poradenství jsou zaměřeny především na kultivaci firemní strategie, oblast řízení společnosti a lidské zdroje. Smyslem firemního…
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,…
Ciele: * poznať základy učenia dospelých a typy učenia z hľadiska efektívnosti * vedieť si pripraviť zámery a ciele, učebné potreby a učebné…
Ciele: * pochopenie princípov „vnútorného zákazníka" vo firme * identifikovať a vysvetliť rôzne typy procesov v interných dodávateľsko -…
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -…
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -…
Metodika tvorby a vedenia prezentácií 1 deň, 9:00 – 16:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows a základné skúsenosti s tvorbou…
Lotus Notes 6 / 5 - správa systému I. 5 dní, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows,…
Určeno pro pracovníky absolvující vícedenní cyklus kurzů. Provede shrnutí projektu, vyhodnocení s účastníky. Formou brainstormingu provede analýzu…
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Uvede problematiku metodiky Balanced scorecard. Seznámí pracovníky s možnostmi a způsoby…
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých…
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých…
Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT. Obsahuje 7 modulů. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny…
Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT.Obsahuje 4 moduly. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny…
Délka 4 dny - 24 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost programování v C. Obsah Seznámení se základy objektově orientovaného programování (…
Délka 1 den - 6 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost programování. Obsah Prostředí Borland Delphi, programování řízené? událostmi,…
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu…
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových…
Neutíkej od problémů. Otoč se a jdi je vyřešit! Cíl: Chovat se asertivně v běžných životních situacích Pracovat se zátěžovými situacemi Prosadit se ,…
Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. 1.Utváření mezilidských vztahů
Psychologie úspěšnosti je originálně pojaté téma psychologie pro manažery a podnikatele, zaměřené na rozvoj efektivity jednotlivců i pracovních týmů.  …
STEEP a KP Faktory tržního prostředi
Analýza produktu a portfolia
Základy komunikce - verbální a neverbální Efektivní vnitrofiremní komunikace Jak komunikovat změny - aneb neinformovat se nevyplácí Zvládání…
Výhody asertivního chování v pracovních vztazích Cíl: Program názorně ukazuje výhody asertivního způsobu chování v pracovních a obchodních vztazích…
Výcvikově-řešitelský kurz zákaznické orientace zahrnuje efektivní přístupy k získání konkurenční výhody založené na přesném vnímání a realizování…
Žijeme ve společnosti, ve které se náhlá změna stává běžnou. Kariéra, svatba ani rodina už nemají předvídatelný průběh nebo podobu. Organizace jsou…
Program zahrnuje 30 lekcí (25 + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
Program zahrnuje 30 lekcí (15 + 10 soukromých + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
budování vztahu se zákazníkem řízení vztahu s klíčovým zákazníkem klíčový zákazník jak si ho získat a udržet orientace na klíčového zákazníka -…
telemarketing - prodej po telefonu telefonování - aneb jak efektivněji a rychleji telefonovat trénink pracovníků call center
CÍLE MODULU: Seznámíte se zákonitostmi firemní kultury a možnostmi jejího ovlivňování.  HLAVNÍ TÉMATA: §                vysvětlení pojmu firemní…