Výpis školení a kurzů na míru
Popis
| Ciele: * pochopenie princípov „vnútorného zákazníka" vo firme * identifikovať a vysvetliť rôzne typy procesov v interných dodávateľsko -… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Metodika tvorby a vedenia prezentácií 1 deň, 9:00 – 16:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows a základné skúsenosti s tvorbou… |
| Lotus Notes 6 / 5 - správa systému I. 5 dní, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows,… |
| Určeno pro pracovníky absolvující vícedenní cyklus kurzů. Provede shrnutí projektu, vyhodnocení s účastníky. Formou brainstormingu provede analýzu… |
| Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Uvede problematiku metodiky Balanced scorecard. Seznámí pracovníky s možnostmi a způsoby… |
| Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
| Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
| Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT. Obsahuje 7 modulů. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny… |
| Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT.Obsahuje 4 moduly. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny… |
| Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu… |
| Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových… |
| Neutíkej od problémů. Otoč se a jdi je vyřešit! Cíl: Chovat se asertivně v běžných životních situacích Pracovat se zátěžovými situacemi Prosadit se ,… |
| Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. 1.Utváření mezilidských vztahů |
| Psychologie úspěšnosti je originálně pojaté téma psychologie pro manažery a podnikatele, zaměřené na rozvoj efektivity jednotlivců i pracovních týmů. … |
| STEEP a KP Faktory tržního prostředi |
| Analýza produktu a portfolia |
| Základy komunikce - verbální a neverbální Efektivní vnitrofiremní komunikace Jak komunikovat změny - aneb neinformovat se nevyplácí Zvládání… |
| Výhody asertivního chování v pracovních vztazích Cíl: Program názorně ukazuje výhody asertivního způsobu chování v pracovních a obchodních vztazích… |
| Výcvikově-řešitelský kurz zákaznické orientace zahrnuje efektivní přístupy k získání konkurenční výhody založené na přesném vnímání a realizování… |
| Žijeme ve společnosti, ve které se náhlá změna stává běžnou. Kariéra, svatba ani rodina už nemají předvídatelný průběh nebo podobu. Organizace jsou… |
| Program zahrnuje 30 lekcí (25 + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| Program zahrnuje 30 lekcí (15 + 10 soukromých + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| budování vztahu se zákazníkem řízení vztahu s klíčovým zákazníkem klíčový zákazník jak si ho získat a udržet orientace na klíčového zákazníka -… |
| telemarketing - prodej po telefonu telefonování - aneb jak efektivněji a rychleji telefonovat trénink pracovníků call center |
| CÍLE MODULU: Seznámíte se zákonitostmi firemní kultury a možnostmi jejího ovlivňování. HLAVNÍ TÉMATA: § vysvětlení pojmu firemní… |
| CÍLE MODULU: Prohloubíte své komunikační a řídící dovednosti, potřebné k zvládnutí a organizaci efektivních pracovních porad. Lépe rozpoznáte signály… |
| Sekretářka - vizitka firmy III. (Ideální referent III.) |
| Řeč těla v profesní i soukromé praxi I. |
| Zaměření kurzu Tento kurz je zaměřen na hledání a využívání nových a inovativních řešení příčin neefektivity. Komu je kurz určen Pracovníkům v… |
| Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na rozvíjení dovedností těch, jejichž úspěch závisí na práci jimi vedených týmů. Komu je kurz určen Určeno pro… |
| Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky, které vykonávají svou práci při náročných vnitrofiremních změnách Cíl a přínos: Uvědomění si… |
| Komu je kurz určen: asistentky a organizační pracovnice Cíl a přínos: Uvědomit si svoji roli při práci na projektu a osvojit si zvládání zátěžových… |
| Kurz je určen: pro jednotlivé instituce a podniky, které chtějí výuku jazyka přizpůsobit individuálním podmínkám daných skladbou zaměstnanců a… |
| ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
| ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
| Cílem teambuildingu je posílení výkonu pracovních týmů prostřednictvím podpory spolupráce, komunikace a sebepoznání. Program teambuildingu je vždy… |
| Cílem kurzu je provést účastníky spletitou cestou ovlivňování, cíleného působení, či chcete-li manipulace v oblasti komunikace. Dále pomůže… |
| Tento kurz shrnuje účastníkům různé možnosti internetové prezentace firmy (nebo jiného subjektu). Naučí účastníky různé metody a postupy dávající… |
| Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: Získat podnětné informace o principech a dovednostech zvládání manipulativních… |
| Určeno pro: obchodníci Cíl: * Zjišťovat potřeby a očekávání zákazníka a volit vhodnou formu reakce na ně * Seznámit se s základními pravidly prozákaznické… |
| Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
| Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
| Cíl školení Seznámit se s přenosovými sítěmi nové generace - digitální hierarchií SDH, optickou hierarchií OTH a základy Ethernetu a koncepce Ethernet… |
| Cíl školení Pochopit základní principy použité v síti UMTS R99, R4, R5, R6, R7, IMS Porozumět signalizaci v síti UMTS – Core Network Změny v Core… |