Jak vytvořit prezentační tištěné materiály |
Řízení versus vedení Zodpovědnost lídra Situační vedení lidí Faktory a zásady vedení Manažerské styly vedení lidí Metody efektivního vůdce Výběr… |
Jak využívám svůj čas Stanovení priorit dělení úkolů Plánování Časové úspory a ztráty Časový snímek dne Zloději času managera Individuální výkonnost… |
Účastníci Vedoucí zaměstnanci (všechny úrovně) a specialisté. Velikost skupiny: max. 16 účastníků. Cíle * Posílit a povznést na vyšší úroveň… |
Účastníci ? Noví manažeři na nižší úrovni řízení - např. mistři, předáci, vedoucí pracovních skupin, oddělení atp. Velikost skupiny max. 16 účastníků.… |
Řízení informací |
Prezentace a public relations |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Metody práce : Action learning Řízená diskuse Přednáška Manažerské hry Inscenační metody Modelové příklady Creativ learning Případové studie… |
Zvládli jste základy a přejete si zpřístupnit výsledky své práce širšímu publiku. Připravili jsme pro Vás kurz pro pokročilé. Na kurzu se mimo jiné… |
Šablona tvoří základ dokumentu. Je neocenitelnou pomůckou při tvorbě obchodní korespondence. Na kurzu se mimo jiné naučíte: * pracovat s aktivními a… |
Lidský faktor rozhoduje |
Lidský faktor rozhoduje |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Vzdělávací a rozvojové programy jsou dlouhodobé aktivity o rozsahu několika desítek hodin. Připravujeme je na míru pro jednitlivé firmy, stejně jako… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Vzdělávání je neustávající lidská potřeba. Ať chceme, nebo nechceme, celý život nás provází proces učení, vyhodnocování zkušeností, anylýza příčin,… |
Ciele: * poznať základy učenia dospelých a typy učenia z hľadiska efektívnosti * vedieť si pripraviť zámery a ciele, učebné potreby a učebné… |
Ciele: * pochopenie princípov „vnútorného zákazníka" vo firme * identifikovať a vysvetliť rôzne typy procesov v interných dodávateľsko -… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
Metodika tvorby a vedenia prezentácií 1 deň, 9:00 – 16:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows a základné skúsenosti s tvorbou… |
Lotus Notes 6 / 5 - správa systému I. 5 dní, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows,… |
Určeno pro pracovníky absolvující vícedenní cyklus kurzů. Provede shrnutí projektu, vyhodnocení s účastníky. Formou brainstormingu provede analýzu… |
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Uvede problematiku metodiky Balanced scorecard. Seznámí pracovníky s možnostmi a způsoby… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT. Obsahuje 7 modulů. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny… |
Test slouží k ověření znalostí potřebných ke zvládnutí různých testů z oblasti IT.Obsahuje 4 moduly. Určení kurzu: Kurz je určen pro všechny… |
Assessment Centrum - AC Výraz „Assessment Centre - AC“ je do češtiny překládán jako „Hodnotící centrum“. Jedná se o speciální diagnostikou metodu… |
Jsou vaše firemní strategie v souladu s prioritami a potřebami vašich zákazníků? Spokojenost zákazníků je jedním z nejdůležitějších klíčových… |
Neutíkej od problémů. Otoč se a jdi je vyřešit! Cíl: Chovat se asertivně v běžných životních situacích Pracovat se zátěžovými situacemi Prosadit se ,… |
Na začátku přišlo slovo. Hned po něm přišlo nedorozumění. 1.Utváření mezilidských vztahů |
Psychologie úspěšnosti je originálně pojaté téma psychologie pro manažery a podnikatele, zaměřené na rozvoj efektivity jednotlivců i pracovních týmů. … |
STEEP a KP Faktory tržního prostředi |
Analýza produktu a portfolia |
Základy komunikce - verbální a neverbální Efektivní vnitrofiremní komunikace Jak komunikovat změny - aneb neinformovat se nevyplácí Zvládání… |
Výhody asertivního chování v pracovních vztazích Cíl: Program názorně ukazuje výhody asertivního způsobu chování v pracovních a obchodních vztazích… |
Výcvikově-řešitelský kurz zákaznické orientace zahrnuje efektivní přístupy k získání konkurenční výhody založené na přesném vnímání a realizování… |
Žijeme ve společnosti, ve které se náhlá změna stává běžnou. Kariéra, svatba ani rodina už nemají předvídatelný průběh nebo podobu. Organizace jsou… |
Program zahrnuje 30 lekcí (25 + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
Program zahrnuje 30 lekcí (15 + 10 soukromých + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
budování vztahu se zákazníkem řízení vztahu s klíčovým zákazníkem klíčový zákazník jak si ho získat a udržet orientace na klíčového zákazníka -… |
telemarketing - prodej po telefonu telefonování - aneb jak efektivněji a rychleji telefonovat trénink pracovníků call center |
CÍLE MODULU: Seznámíte se zákonitostmi firemní kultury a možnostmi jejího ovlivňování. HLAVNÍ TÉMATA: § vysvětlení pojmu firemní… |