Vy stanovíte cíle - my spolu vypracujeme strategii. Počet účastníků: 1 - ... Odborný jazyk - kurzy šité na míru - naše silná stránka. |
* Výuka probíhá v prostorách Vaší firmy. * Lektoři dochází v pravidelných časech dle smlouvy. * Bude-li lektor nemocen nebo bude-li mít jiný závažný… |
* Nezbytně nutné teoretické minimum: Co to je? Z čeho vyplývá a v čem spočívá její význam? S čím souvisí? Jak přistupovat k její interpretaci a jak ji… |
* Jsem takový, jaké je mé sebenaplňující proroctví (V, SD, ST). * Základní problém: pozitivní myšlení a řeč (V, SD, PC, ST, IRSH). * Čtyři… |
školení dle požadavků |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - asistent, sekretářka - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře:… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - obchodní zástupce - specialista (technik, ekonom, ap.) Cíl semináře: Vycvičit účastníky k… |
Nácvik a trénink praktických dovedností a technik potřebných k úspěšnému jednání se zákazníkem a využitím vybraných technik NLP. Nové metody moderního… |
Seznámení se základy neurolingvistického programování pro byznys, trénink vybraných technik NLP, které pomáhají dovést jakékoli vyjednávání do konce… |
Jazykové kurzy mohou probíhat v učebnách naší školy v Salmovské ul. č. 7 v Praze 2, nebo přímo u Vás ve firmě či domácnosti. Vypracujeme… |
Jazykové kurzy mohou probíhat v učebnách naší školy v Salmovské ul. č. 7 v Praze 2, nebo přímo u Vás ve firmě či domácnosti. Vypracujeme… |
Nabízíme kvalitní teoretickou a praktickou výuku našimi i externími profesionálními školiteli. Školení také provádíme v termínech i místech podle… |
Nabízíme kvalitní teoretickou a praktickou výuku našimi i externími profesionálními školiteli. Školení také provádíme v termínech i místech podle… |
* všechny stupně pokročilosti * čeští i zahraniční lektoři |
* všechny stupně pokročilosti * čeští i zahraniční lektoři |
Provádíme školení dle požadavků. |
Provádíme školení dle požadavků. |
Zpracování mezd patří mezi činnosti vyžadující i při malém počtu zaměstnanců poměrně rozsáhlé znalosti. Na tomto školení získáte všechny předpoklady… |
Jak získat manažerské informace i bez účetních znalostí ? To se dozvíte na tomto školení pro uživatele ekonomického systému POHODA. Naučíte se, jak… |
Místo, doba a rozsah výuky po domluvě. |
Místo, doba a rozsah výuky po domluvě. |
výuka probíhá buď u nás ve škole nebo po dohodě u Vás na pracovišti čas a frekvenci si určujete sami možnost standardní nebo intenzivní formy… |
PROGRESS Language Institute nabízí širokou škálu jazykových kurzů, a to jak pro jednotlivé studenty, tak i pro skupiny v prostorách Vaší firmy po celý… |
64 vyučovacích jednotek odpolední výuka 2 x týdně v červenci - říjnu |
Nabízíme kurzy "šité na míru" , u nichž si organizaci a rozsah výuky stanoví sám klient podle svých požadavků. Nabízíme vyhotovení výukového… |
Slovní komunikace - model komunikace, věcná a vztahová rovina, umění naslouchat, volit správné otázky k rozvíjení rozhovoru, jazykový styl a co… |
Základy rétoriky - umění se vyjadřovat, technika řeči Různé druhy projevů a jejich specifika, získání posluchačů - řečnické figury, image, melodičnost… |
Pasivní telemarketing. Strategie telefonování. Techniky dotazování. Aktivní naslouchání. Bariéry při telefonické komunikaci a jejich zvládání. Kdo je… |
Pravidla komunikace po telefonu. Rétorika, hlas , výslovnost. Trénink obtížných hovorů. Jak řešit stížnosti a problémy zákazníků. Jak překonat… |
Záchranářské techniky převážně v souvislosti s vodním prostředím |
První pomoc nejen při potápění |
Speciální kurzy probíhající přímo na pracovišti. Náplň kurzů je připravena podle přání zákazníka. Cena i délka trvání ujednána smluvně. |
Cena 210,- Kč |
Kurz je určen pro pracovníky úřadů a institucí, do jejichž pracovní náplně patří vedení a řízení lidí výběr pracovníků, řízení času, vedení lidí,… |
Rekvalifikační kurz zaměřený na profesi " Prokurista firmy " s širokým uplatněním v oblasti poradenství, řízení a vedení podnikatelských subjektů… |
Úspěšná asistentka je uznávaným skvostem každé prosperující firmy. Prostřednictvím osobitého vzhledu se sama cítí dobře, utváří atmosféru mezi… |
Seminář volně navazuje na Profesionální Image I. Cílem tohoto přátelského setkání je posílení osobní image a sebevědomí prostřednictvím světa barev.… |
Proces nákupního cyklus zákazníka. Jakými fázemi každý nákupní cyklus prochází? Jak je každá fáze charakterizována a jaké obavy kupujícího každá z… |
Strategie orientovaná na zákazníka Zákazník jako nejdůležitější osoba ve firmě. Význam spokojeného zákazníka pro prosperitu firmy. Jaký druh… |
URČENO: Pro všechny pracovníky, kteří komunikují se zákazníky, obchodními partnery, institucemi ap. a pro vedoucí k jednání s podřízenými. ZAMĚŘENÍ:… |
URČENO: Všem pracovníkům. CÍL: Připravit pracovníky na eliminaci rozlad a řešení konfliktů v týmové práci. Naučit je způsobům jak reagovat na… |