Výpis školení a kurzů na míru
Popis
| Workshopy jsou určeno převážně pro: Libovolné skupiny spolupracovníků, manažerů, týmů, projektových týmů. Možné cíle workshopů: workshopy jako… |
| Cíl kurzu: Naučit se a procvičit si komunikační a prodejní techniky jak získat zákazníka na svojí stranu a efektivně nabídnout zboží nebo službu… |
| Mnoho společností využívá tuto metodu k výběru zaměstnanců. Nabízíme možnost zaškolit budoucí odborníky na tuto výběrovou techniku, stejně tak… |
| Talent management je komplexním programem identifikování potenciálu a rezerv jednotlivých zaměstnanců a následného rozvoje zaměstnanců. Je nástrojem… |
| Cíle zdokonalit postupy a techniky, které účastníkům umožní lépe využívat pracovní čas rozvinout schopnosti účastníků určovat priority úkolů na… |
| Cíle zvládnout efektivně připravit a vést pracovní porady rozvinout sociální dovednosti potřebné k vedení diskuse tak, aby směřovala ke stanoveným… |
| Metody výuky: kombinace klasické výuky gramatiky a jejího procvičování spolu s konverzací, připojení poslechu a cvičení reakce na poslech nebo video… |
| Metody výuky: kombinace klasické výuky gramatiky a jejího procvičování spolu s konverzací, připojení poslechu a cvičení reakce na poslech nebo video… |
| Zpětná vazba jinak a účinně. Jak vybalancovat zpětnou vazbu mezi empatií a agresí Jak nebýt obětí vztahu Jak otevřeně říkat, co potřebujeme říct… |
| „Za chyby se platí" nebo „Chybami se člověk učí"? Nevědomé mechanismy zpracovávání chyb Otravná perseverance Kdo nic nedělá, nic nezkazí Chyba… |
| Facilitace pro lektory Jste lektoři a chcete účastníky svých kurzů aktivně zapojit a využít plný potenciál skupiny? Zajímá vás, co se skrývá pod… |
| Vizuální facilitace Vize & Strategie Kalibrace lidí SMART & LEAN workshopy Mapování stezky zákazníka Mapování stezky zaměstnance Business… |
| Individuální koučink Týmový koučink KATA koučink NLP koučink Embodied koučink |
| Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
| Otázky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci jsou obecně upraveny Zá- koníkem práce (Zákon č. 262/2006 Sb.). Ten ukládá celou řadu povinností a… |
| Cíl kurzu: Po absolvování kurzu je absolvent připraven pro zahájení podnikání. Orientuje se v administrativních a ekonomických podmínkách podnikání… |
| Po absolvování kurzu posluchač zná a umí základní manažerské funkce: plánování, organizování, vedení, koordinace a kontrolování. Umí a ovládá umění… |
| Cíl kurzu: Účastníci se naučí jak identifikovat a hodnotit rizika v každodenním procesu pomocí řízení ztrát, definovat systémové prvky a činnosti… |
| Cíl kurzu: Interní auditor registrovaný v IRCA (International Register of Certificated Auditors) získává celosvětově uznávaný certifikát pro… |
| Smyslem tohoto jednodenního tréninku je prakticky navázat na program Autentický projev a rétorika jako osobní charisma I. Hlavním záměrem je ještě… |
| Účastníci porozumí příčinám vzniku konfliktu, seznámí se se zákonitostmi vývoje, průběhu a možnostmi řešení. Naučí se chápat konflikt jako fenomén… |
| Co víme o práci mozku s informacemi a jak to souvisí s vizualizací, proč platí pořekadlo „Obraz vydá za tisíce slov“ Vizualizační techniky… |
| Sebevědomé a zároveň zdvořilé jednání Zbavte se pocitů viny, když po někom něco chcete nebo chcete někoho odmítnout Vyjednávejte a… |
| Moderním pojmem v bezpečnosti strojních zařízení je posouzení, či analýza rizik. Jedná se o proces prováděný během navrhování strojního zařízení za… |
| Technická dokumentace je komunikačním prostředkem mezi všemi procesními útvary výrobních firem. Schopnost správné interpretace patří mezi základní… |
| Individuální přístup ke klientovi a řešení konkrétní zakázky (Public Relations, média, marketing, krizová a mediální komunikace) Konzultanti s praxí… |
| JAPONSKÁ BOJOVÁ UMĚNÍ - úvodní pohled na oblast japonských bojových umění- proč se zachovala a co nám mohou přinášet - o rozdílnosti vnímání stejné… |
| Hlavní myšlenka Vše co známe a víme a dovedeme výrazně ovlivňuje naši pracovní pozici. Čím odpovědnější post zastáváme nebo čím je naše pozice blíže… |
| Hlavní myšlenka Úspěch projektu stojí v první řadě na projektovém manažerovi. Od toho se očekává, že bude disponovat mnoha znalostmi, dovednostmi a… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 12. 5. 2020. Jak se připravit a zaujmout roli úspěšného… |
| Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 14. 5. 2020. "Takové nějaké" video dnes dokáže na mobil… |
| Realizace na zakázku |
| Realizace na zakázku |
| Bez telefonu se dnes v prodeji neobejdete, a to nejen při navazování nových kontaktů, ale zároveň i při řešení standardních požadavků vašich klientů… |
| Jste již zkušený manažer a chcete na sobě stále pracovat? K tomu, aby manažer vedl úspěšně svůj tým, nestačí být pouze specialistou ve svém oboru. Měl… |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
| Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen pro pracovníky CALL CENTER, kteří jsou v každodenním kontaktu s klienty po telefonu. Cílem kurzu je… |
| Zaměření kurzu, komu je kurz určen Kurz je určen všem, kteří se mohou dostat do situací, kdy je důležité odhalit, zda druhá strana při jednání… |
| Po dohodě je možné vytvořit školení zcela individuální a tzv. "na míru" klientovi, dle jeho potřeb a požadavků. |
| Témata: předpoklady a principy efektivního fungování pracovních týmů role v týmu vzájemná důvěra otevřená komunikace Všeobecné informace: 2 - 4-denní kurz … |
| * témata: vedení obchodního jednání, prezentační dovednosti, řešení problémových situací apod. * místo konání: prakticky kdekoliv, možno i plně indoor… |
| příprava rétorika při argumentaci flexibilita |
| různé druhy situací při vedení lidí jak situace správně uřídit |
| Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý seminář Lean Juniora je organizován v jiné partnerské… |
| Lean Academy je komplexní prakticky zaměřené studium – od začátečníků až po experty. Každý seminář Lean Juniora je organizován v jiné partnerské… |
| Profesionální asistentka jako podpora managementu Principy a zásady efektivní komunikace Druhy komunikace Principy strukturované komunikace… |