Hlavní myšlenka Kurz pro zájemce o přirozené a rychlé přijímání informací, využití spontánního učení. Pro ty, kteří se chtějí efektivně učit v… |
Cílem kurzu je seznámit posluchače s významem firemní kultury pro výkonnost organizace, s jejími hlavními principy i se zásadami její tvorby a řízení… |
Cílem kurzu je objasnit posluchačům právní úpravy obchodních korporací, tedy obchodních společností a družstev, a to jak z hlediska obecných… |
URČENO PRO: bezpečnostní techniky, managery na všech stupních, pracovníky malých a středních firem odpovědných za oblast BOZP. Kurz je složen z… |
URČENO: kurz je určen všem podnikatelům, zaměstnavatelům a vyššímu managementu firem. PROGRAM: 1. Praktická aplikace povinností zaměstnavatele… |
Spojení kurzů Personální pracovník a Mzdové účetnictví |
Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí naučit lépe zvládat stres a své emoce, nenechat se vyvést z rovnováhy a lépe zvládat zlost svou i druhých.… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 4. 6. 2020. Lidé se od sebe liší způsobem myšlení, jednání a… |
Záznam z webináře EPALE v rámci Online akademie EPALE pro vzdělavatele dospělých ze dne 9. 6. 2020. Na webináři se seznámíte s potenciálem profesní… |
Obsah - Úvod BRMS/400 - Instalace BRMS/400 - Media, zařízení a jejich správa - Backup and recovery - Archive and retrieval - Networking … |
Anotace Cílem kurzu je seznámení s možnostmi systému AS/400 z pohledu jeho zapojení do firemního prostředí, s problematikou konverzí dat (kódových… |
Stres je stále okolo nás a všechny nás ovlivńuje. Ale jeho vliv na každého z nás je jiný a každý z nás ho umí jinak zvládat. Techniky zvládání stresu… |
Máte před sebou důležitou prezentaci a nevíte jak na to? Nepovedla se vám prezentace podle vašich představ a nevíte co a jak zlepšit? Absolvovali jste… |
Víte, co je vlastně zpětná vazba? Víte, k čemu slouží zpětná vazba? Proč je důležitá zpětná vazba? Máte nastaveny standardy hodnocení vaši lidí… |
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Firemní kurzy Naše jazyková škola realizuje firemní výuku od roku 1992: spolupracujeme jak s velkými firmami, v nichž administrujeme skupinové i… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen V pracovním prostředí i v osobním životě se denně dostáváme do konfliktních situací. Chceme-li si udržet vliv na… |
Zaměření kurzu, komu je kurz určen Komunikace s druhými je nedílnou součástí pracovního i osobního života. Do značné míry ovlivňuje úspěšnost v… |
Jsme vězni hodinových ručiček, otroky termínů a služebníky našich bankovek a tužeb. Trojí život v moderní době aneb jsme stále jedním člověkem. Doma i… |
Kurz angličtiny ve městech Toronto, Vancouver pořádaný na škole Kaplan International Languages - Kanada. Detailní informace o škole… |
Kurz angličtiny ve městě Kapské Město pořádaný na škole European Centre - Jihoafrická republika. Detailní informace o škole European… |
Co to jsou emoce a odkud pocházejí? Jaké jednotlivé emoce můžeme rozpoznávat? Dají se emoce vědomě vytvářet? Jaký vliv mají emoce na naše… |
Proč mě stojí tolik námahy získat si pozornost druhých lidí? Proč mám pocit, že se s některými lidmi nedá normálně mluvit? Jak lze zvýšit… |
co to znamená jaký je přínos jak postupovat |
situace ve vedení lidí jak postupovat kdo z nás je leader |
Naše programy vytrhují účastníky ze známého prostředí a nabízejí neobvyklé, originální výzvy. V bezpečných, ale náročných úkolech využívajících… |
Závěr roku je příležitostí pro konání vánočních setkání zaměstnanců, klientů nebo klíčových zákazníků. Je to příležitost k posílení firemní… |
Na všechny kurzy se získává osvědčení o absolvování. |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Naše společnost nabízí především tzv. uzavřené kurzy připravené na míru jednotlivým zákazníkům. Kurzy připravujeme pro skupiny do 15 účastníků. Z… |
Pro koho zejména: - podnikatel, liniový manažer - specialista (technik, ekonom, manažer kvality ap.) - personalista firmy Cíl semináře: Příprava… |
Nabízíme kurzy pro všechny pokročilosti. Individuální výuka Tyto kurzy jsou určené především pro intenzivní studium, specifické studium, manažery a… |
Určeno pro všechny, kteří často vedou rozhovory s lidmi, ať již na pracovišti nebo na úřadech, pro manažery, kteří velmi často potřebují ovlivnit své… |
Ostatní profesní školení |
Ostatní profesní školení |
Kurz je určen všem těm, kteří již mají určité zkušenosti z jednání s lidmi, zejména při vyjednávání a přesvědčování To znamená, že půjde především o… |
This course has been developed to enhance credit skills at a time of low interest rates, rising numbers of fallen angels and record volumes of… |
Understanding the fundamentals of accounting is crucial to effective corporate credit analysis. WorldCom, Enron and Adelphia Communications… |
Rozsah: 2 dny Témata: ? Test identifikace tří typů chování (pasivita, agresivita, asertivita) ? Znaky asertivní komunikace, asertivní práva ? Zpětná… |
Motto: "Když jsou lidé skuteční přátelé, potom je pro ně i voda sladká" ( čínské přísloví) Rozsah: 2 dny Témata: ? Zásady řízení vztahů se… |
Školení mezinárodní dopravy AETR |
Výcvik k získání průkazu řidiče motorových vozíků |
Seminář je zaměřen na: teoretické základy pojmu marketing a marketingové chování posílení chápání potřebnosti práce s trhem v běžné činnosti… |
Seminář je zaměřen na: posílení schopnosti účastníků vést obchodní jednání s dodavateli vyjednávání o ceně volbu strategie nákupu v závislosti na… |
Aplikovaný odborný kurz |
Aplikovaný odborný kurz |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z… |