Asertivita je klíčovou komunikační dovedností potřebnou nejen v pracovním, ale také v našem soukromém životě. Asertivní lidé jsou efektivnější při… |
Komunikujeme neustále. Ale víme, jak se chovat v nejčastějších komunikačních situacích? Jak zlepšit své komunikační a přesvědčovací schopnosti? Umění… |
Benjamin Franklin: Většina lidí je tak stresovaná, jak sami chtějí. První krok proto, abyste od života získali to, co chcete, je rozhodnout se, co to… |
Oscar Wilde: Den má 86400 vteřin. Tedy 86400 okamžiků. Proč lidé, kteří nemají čas, obvykle udělají tak málo práce? Nerozumějí okamžikům. Základní… |
Vyjednávání |
Překonání námitky |
Program zaměřený na maloobchodní prodej a spokojenost zákazníka Cíl: Pochopit, že i služby lze prodávat pozorně a přátelsky Program "Jak to vidí… |
Péče o zákazníky dovedená k dokonalosti Cíl: Osvojit si pravidla správné péče vedoucí ke spokojenosti zákazníků při jednání s těmi nejnáročnějšími… |
Kvalita a profesionální zvládnutí prezentace často určuje rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Úroveň prezentačních dovedností je jedním z kritických… |
Kvalita a efektivita prodejních procesů představuje pro většinu společností kritický faktor úspěchu. Prodejní procesy řídí ve společnostech lidé.… |
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů a 10 lekcí ve skupince max. 8 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
český pravopis v 21. Století písemná komunikace - vizitka firemní kultury kultura jazykového projevu obchodní korespondence |
telefonická komunikace jak efektivně komunikovat pomocí telefonu trénink řešení konfliktních hovorů |
CÍLE MODULU: Zlepšíte a posílíte své komunikační dovednosti a pochopíte význam vnitrofiremní komunikace jako efektivního prostředku řízení a vedení… |
CÍLE MODULU: Získáte potřebné specifické informace o vedení lidí, organizaci a vedení porad. Naučíte se efektivnímu zadávání úkolů, příkazů a… |
Výběr spolupracovníků (ideální výběrové řízení) |
Vedení propouštěcího pohovoru |
Určeno pro: všechny pracovníky, kteří musí často řešit konfliktní situace (s klienty, kolegy) Trénink je změřen na efektivní zvládání konfliktů… |
Určeno pro: manažery/pracovníky, kteří vnímají zvyšující se tlak na svou aktivitu a svůj další rozvoj Kompetenční trénink je aktivním tréninkem v… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definování příčin konfliktů a jejich vliv na efektivitu týmu, vytváření strategie jejich účinného zvládání… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na intenzivní výuku principů štíhlé výroby. Komu je kurz určen pracovníkům v oblasti výroby na úrovni nižšího a… |
Dokážeme pro Vaši firmu v uvedených oblastech zpracovat analýzy stávajícího stavu, pomoci určit stupeň ohrožení a určit priority řešení, vypracovat… |
Dokážeme pro Vaši firmu v uvedených oblastech zpracovat analýzy stávajícího stavu, pomoci určit stupeň ohrožení a určit priority řešení, vypracovat… |
Komu je kurz určen: manažeři, lektoři, trenéři, interní koučové, supervizoři, teamleadeři Cíl a přínos: Pochopit významnost zpětné vazby jako vysoce… |
Komu je kurz určen: lektoři, školitelé, trenéři Cíl a přínos: Efektivněji vést výuku s využitím nejmodernějších psychologických poznatků o lidském… |
Kurz je určen: pro jednotlivé instituce a podniky, které chtějí výuku jazyka přizpůsobit individuálním podmínkám daných skladbou zaměstnanců a… |
Kurz je určen: pro jednotlivé instituce a podniky, které chtějí výuku jazyka přizpůsobit individuálním podmínkám daných skladbou zaměstnanců a… |
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
Podle potřeby přizpůsobíme náplň i časový harmonogram, volbu místa a případě proškolení většího počtu zaměstnanců přizpůsobíme cenu školení. |
Po absolvování kurzu bude účastník schopen základní úrovni práce na PC, bude schopen samostatně provádět následující úkony: v operačním systému MS… |
Poznejte svůj preferovaný styl vedení. Naučte se využívat různé styly k efektivní práci s vaším týmem. Profil absolventa zná styly vedení podle… |
Poznejte, jak může efektivní strategie komunikace pozitivně ovlivnit výsledky vaší firmy. Naučte se, jak vhodným způsobem komunikovat důležité… |
Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR Kurzy akreditované Radou celoživotního vzdělávání ZČU - kurzy "na míru": Hodnocení úředníka… |
Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR: Správní trestání Správní řád Prevence a eliminace korupce Spisová služba, skartační řízení… |
Určeno pro: Top management, střední a nižší management, obchodníci Cíl: * Získat informace o postupech a trendech motivace a udržování vztahu s… |
*Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Cíl školení Získání přehledu o technologiích v mobilních sítích a používané terminologii Zlepšení schopnosti komunikace s techniky a řešení problémů v… |
Cíl školení Porozumět signalizaci v síti GSM Naučit se řešit problémy pomocí analýzy signalizace Pro koho je školení určeno Pro každého, kdo potřebuje… |
Určeno manažery, pracovníky útvarů řízení lidských zdrojů, specialisty vzdělávání, majitele firem Cíl seznámit účastníky s moderním přístupem k… |
Určeno obchodníkům, kteří se chtějí věnovat prodeji profesionálně a proto jim může pomoci, pochopí-li základy marketingu Cíl vidět celkový obrázek a… |
2 dny Motto: "Kdo je připraven, není ohrožen.? Každý den prožíváme mnoho situací, které jsou velmi složité. Musíme někdy složitě vyjednávat s… |
2 dny Motto: "Nelze nekomunikovat. Lze komunikovat pouze dobře nebo špatně.? Seminář je určen pro manažery a vedoucí, kteří by měli vědět o… |
Sklady - základní |
Sklady - rozšiřující |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |