Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 19512000 - chcete vidět všech 22327 kurzů zaregistrujte se
* Cíl: Na základě intenzivního prožitku v malé skupině nově nahlédnout na možnosti týmové spolupráce a způsoby vedení. * Obsah: Tento typ programu…
Zaměření: kurz "Interní auditor EMS (ISO 14001)" pomůžeme účastníkovi kurzu při orientaci v legislativě a následné implementaci normy ISO 14001:2015…
Zaměření: kurz "Úvod do EMS dle ISO 14001" je vhodný pro všechny pracovníky, kteří se chtějí orientovat v základních požadavcích systému…
Obsah: * Dopad nálezu Ústavního soudu na koncepci zákoníku práce – možnost odchylovat se od zákona a vazba na občanský zákoník (zásadní změna, která…
Určeno pro marketingové manažery a marketingové specialisty, obchodníky a obchodní zástupce. Cíl: Pochopit důležitost stálého přehledu trhu a…
Kurz je určen všem, kteří ve svých firmách zajišťují marketingové a propagační aktivity, ať už jako hlavní pracovní náplň, nebo podle aktuální potřeby…
Zakázkové kurzy jsou ideální variantou v situacích, při kterých je potřeba přizpůsobit obsah a výsledky školení vaší konkrétní potřebě, nárokům…
Cíl kurzu: Vysvětlit a procvičit naše komunikační nástroje a dovednosti a jak je využívat v denní praxi. Poznat signály, které lze vypozorovat z gest…
Cíl kurzu: Naučit a procvičit techniky a postupy pro zajímavé a úspěšné prezentace před skupinou.  Prezentace není pouze vystoupení za řečnickým…
Produktivní tým ve flow vám pomůže zlepšit týmovou atmosféru, zvýšit produktivitu a efektivněji dosahovat cílů. Před samotným workshopem absolvujete…
Kurz Expert na zvládání stresu 5.0 je ideální volbou pro všechny, kteří chtějí prohloubit své dovednosti v oblasti zvládání stresu a zlepšit svou…
Vychází ze srovnání nároků pozice s charakteristikou osobnosti. S použitím metod strukturovaného rozhovoru, pozorování a psychodiagnostických metod a…
Vybereme vhodného kandidáta do 3 týdnů. Spolu s vámi vypracujeme popis činnosti, pracovních a osobnostních požadavků na kandidáta. Vyhotovíme návrh…
Cíle identifikovat rezervy ve využívaní času a zvládnout techniky plánování času, které účastníkům umožní dosáhnout vyšší výkon zdokonalit…
Cíle představit ucelený komplex poznatků z oblasti vyjednávání rozvinout dovednosti potřebné pro kvalitní přípravu, efektivní argumentaci a…
metody výuky: kombinace klasické výuky gramatiky a jejího procvičování spolu s konverzací, připojení poslechu a cvičení reakce na poslech nebo video,…
metody výuky: kombinace klasické výuky gramatiky a jejího procvičování spolu s konverzací, připojení poslechu a cvičení reakce na poslech nebo video,…
Osvojte si techniky úspěšných obchodníků a zvyšte své prodejní výsledky. Přínos programu Identifikujete svůj prodejní styl a naučíte se efektivně…
Naučíme vás přesně definovat požadavky na novou pracovní pozici, rozeznat talenty, správně motivovat, rozvíjet a hodnotit zaměstnance. Prostě vás…
Připravili jsme pro vás “Komplexní výcvik facilitace”, který obsahuje vše podstatné, co potřebujete pro roli úspěšného facilitátora, tedy člověka…
Online trénink - Facilitace a vedení online setkání a týmů Vedení skupiny lidí a facilitace jejich setkání patří k nejdůležitějším kompetencím…
V minulém roce jsme se stali Microsoft autorizovaným školicím centrem a tím jsme oprávnění nabízet certifikovaná školení Microsoft. Abychom vám co…
Nabízíme širokou škálu školení z oblasti bezpečnosti – Junos Security i z oblasti networkingu – switching, routing. Školení jsou určena pro IT…
Programy zvyšování obchodních výsledků Akademie pro Key AccountManagery B2C prodej a B2B prodej Prodejní dovednosti a poradenský prodejní proces…
Absolvent bude po úspěšném absolvování kurzu znát plně ovládání počítače v oblasti uvedených osnov. A to na pokročilé úrovni. Absolvent bude schopen…
Posluchač po ukončení rekvalifikačního kurzu umí komunikační dovednosti na profesionální úrovni, zná pravidla písemné a elektronické komunikace, jakož…
Základní principy vyjednávání, vymezení mantinelů a hledání oboustranně akceptovatelných řešení. Vhodné pro obchodníky, v jejichž kompetenci je…
Klíčové momenty při telefonickém kontaktu, důležitost prvního dojmu, řešení konfliktů po telefonu, využití hlasu. Vhodné pro pracovníky v recepcích,…
V nadnárodních obchodních vztazích je nezbytné vnímat kulturní rozdíly a být si jich vědomi. Pokud si podniky neuvědomí význam kulturních rozdílů…
  „Chyby stojí čas a peníze."   Komu je kurz určen: Všem, kteří chtějí úspěšné vést, motivovat a rozvíjet sebe i ostatní a mají ambice uspět v…
Organizace poznávají, že je čím dál tím obtížnější udržet neustále dražší IT systémy v souladu s rychle se měnícími business potřebami. Tento problém…
Kurz obsahuje výklad problematiky nejnovější verze ITIL® 2011, renomovaného procesního rámce pro řízení IT služeb. V průběhu kurzu je představen…
Jedním z důležitých požadavků normy ISO 9001:2000 je pravidelné provádění interních auditů. Odpovědnost interních auditorů spočívá v prověření, zda…
Vedení podniku je odpovědné za bezpečnost a ochranu zdraví všech zaměstanců firmy. Dr. W. Edwards Deming uvádí, že pouze 15 % problémů firmy mohou…
Dopřejte si zpětnou vazbu jednoduše, tady a teď Podpoříte otevřenou firemní kulturu Umožníte lidem zpětnou vazbu poskytovat a přijímat kdekoli a…
Test Emoční inteligence Přehledná výstupní zpráva vč. rozvojových doporučení k dispozici ihned po vyplnění!  Ukázkový výstup zde.…
Zaměření programu Dělník dosahuje pracovních výsledků vlastní prací. Supervisor dosahuje pracovních výsledků skrze ostatní pracovníky. Supervisor se…
Cíle programu: Cílem programu je seznámit všechny, kdo zastávají řídící funkci nebo jinak potřebují vést či motivovat své kolegy a podřízené, s…
V rámci programu CONTROLLING naše společnost nabízí následující kurzy: *Úvod do controllingu *Controlling pro manažery *Operativní controlling *Analýza…
V rámci programu OBCHODNÍ DOVEDNOSTI naše společnost nabízí následující kurzy: *Obchodní dovednosti *Asertivita *Key Account Management Podrobnější…
Jaké jsou cíle tréninku? Zažít reálné dopady a efekty svých vlastních i týmových rozhodnutí na konkrétní finanční výsledky firmy. Inspirovat k…
Místo konání : v místě objednatele, případně v DTO Určeno : všechny pracovníky, kteří se podílejí na určování způsobu řízení výroby. Anotace : Pro…
Chcete vidět rychlý a radikální pokrok?  Posuneme váš tým kvantovým skokem  Chcete podpořit vzdělávání ve vaší společnosti? Chtěli byste vašim lidem…
Využijte kreativní potenciál skupiny naplno! FACILITACE je technika usnadňující vzájemnou komunikaci většího počtu lidí. Máte zájem o facilitaci…
Nemluví následující příběh tak trochu také o vás a vašich týmech? Jednou jsme měli s jedním klientem schůzku. Jak jinak než k jeho potřebám. Jeho…
Témata kurzu styly vyjednávání a jejich kombinace ve strategiích poznávání zájmů a zvládání emocí při vyjednávání vyjednávací triky a vyjednávání…
  Specifika různých sociálních sítí a jak je reflektovat v tvorbě textů Jak se vyvarovat klišé a nerecyklovat stokrát řečené Práce s…