Druhy pracovněprávních vztahů a dopad těchto pracovněprávních vztahů do zúčtování mezd a mzdových nákladů – odvod zdravotního a sociálního… |
Nové komunikační nástroje v souvislosti s PR strategií, zejména z pohledu brand managementu Jak uchopit přesun PR komunikace do… |
Jaké má mít uchazeč METAPROGRAMY: jak přemýšlí a na co se zaměřuje? Co upřednostňuje firma?, JAKÉ JSOU POTŘEBY FIRMY pro danou pozici?… |
Sociální sítě a jejich úloha pro HR Vhodné kombinace sociálních sítí pro zvýšení efektu oslovení Jak a kde najít ty správné lidi… |
Koncept učící se organizace – definice, smysl, využití Kirkpatrick metoda – definice a její aplikace v praxi Přínosy vzdělávacích… |
Controllingový přístup v oblasti řízení lidských zdrojů Efektivní řízení nákladů spojených s personálními činnostmi Stanovení přínosu… |
Analýza finančních ukazatelů personálního controllingu Konstrukce personálních ukazatelů Klíčové funkce ve firmě a výkonnost… |
Buďte sami o sobě přidanou hodnotou pro zákazníka! Jak se správně připravit - stanovení cílů, příprava, strategie a taktika, Samotné… |
Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami Zájmy a postoje ve vyjednávání Vyjednávací taktiky… |
Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele Emoce a racionalita v… |
Prodává cena nebo značka? – marže na výrobku a značka Marketingové cíle a obchodní cíle – jak je správně nastavit Obsah prodává… |
Poziční a principiální vyjednávání – rozdíl mezi nimi, kritéria pro volbu adekvátního stylu vyjednávání Důvody, proč z vyjednávání… |
Zdroje síly vyjednavače BATNA jako východisko pro přípravu jednání s dominantními dodavateli Definice pojmu BATNA, její příprava… |
Nenakupujte levně, nakupujte dobře Vliv ceny na rozhodování o koupi, souvislost ceny a přínosu služby či výrobku pro spotřebitele či uživatele… |
Výběr dodavatele jako zdroj zisku podniku Nákupní chování organizací Audit u dodavatele – cíle a kroky Uplatnění analýzy ABC pro… |
Logistický systém a firemní fungování Podniková ekonomika Zásady řízení zásob Klasifikace zásob Druhy poptávky… |
Úloha skladů a jejich funkce Analýza potřeb Požadavky na stavební řešení Skladovací systémy a výběr správné technologie… |
Základní odborné znalosti a předpoklady nezbytné pro řízení práce skladu Stavebně technické a provozní podmínky – kapacity, plochy… |
Strategické a operativní nástroje nákupu Využití Paretova pravidla v nákupu Metody ABC a XYZ v nákupu Řízení vztahů s dodavateli Řízení… |
Definice mimounijního obchodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Problematika DPH při provádění vnitrounijního obchodu se… |
Základní definice nutné k výkladu: Definice předmětu vykazování, tedy obchodních transakcí, které zpravodajské jednotky pro účely… |
Význam a účel původu zboží v zahraničním obchodě se zbožím Nepreferenční původ zboží Preferenční původ zboží: Autonomní pravidla… |
Definice vnitrounijního ochodu se zbožím a základních pravidel jeho provádění Základní předpisy upravující vykazování statistiky pohybu… |
Základní náležitosti smluv v zahraničním obchodě (zejména v kupních smlouvách), se zaměřením na: Identifikaci smluvního partnera (DIČ apod… |
Dodání zboží do jiných členských států při třístranných obchodech (kupující a příjemce zboží jsou různé osoby) – místo plnění, podmínky pro… |
Proces celního řízení při dovozu a vývozu zboží Celní doklady při dovozu a vývozu zboží (celní prohlášení, doprovodné doklady apod.)… |
Obecný výklad o uzavírání smluv Volba smluvního typu, označování účastníků smlouvy Obchodní podmínky Osoby oprávněné k podpisu… |
Co vše je pohledávka Na co si dát pozor Jak problémům předcházet Formy zajištění pohledávek – zástava, směnka, ručení...… |
Jedním z cílů LEAN filozofie je maximálně se přiblížit „one piece flow“ – toku jediného kusu. Proto, aby bylo možné dosáhnout toku jediného kusu, je… |
Určení: pro sestry z evropských a mimoevropských zemí, které nejsou členy EU a mají zájem pracovat ve zdravotnických zařízeních ČR Náplň: Odborná… |
Kurz je určen pro zájemce, kteří chtějí získat hlubší znalosti, vědomosti a dovednosti v oblasti chovatelství koní a poté se uplatnit jako majitelé či… |
Určení - je určen pro osoby, které chtějí získat profesní osvědčení kontrolního technika STK a pracovat jako technik nebo vedoucí na stanicích… |
Tento program je určen pro mezinárodní manažery. Zaměřuje se na dvě hlavní dimenze vedení: podnik a lidé. Byl vytvořen ve spolupráci s „The Strategy… |
Cílem programu je umožnit zkušeným manažerům (prezidentům, generálním ředitelům, členům představenstva a top managementu …) vyjasnit „vizi“ a převést… |
Tento program byl připraven pro řídící pracovníky, kteří nesou odpovědnost za vytvoření podmínek pro podnikový růst, implementaci obtížných změn a… |
Program se zaměřuje na řízení výkonnosti na kolektivní i individuální úrovni. Manažeři zde získají dovednosti pro vedení, motivování a koučování… |
Hraní rolí připravených v rámci tohoto programu umožní novým manažerům osvojit si základní nástroje komunikace a klíčové postoje potřebné k úspěšnému… |
Asistent manažera plní jedinečnou úlohu strážce image, informačního filtru, organizátora a pravé ruky. Díky tomuto programu se naučí optimálně… |
Tento trénink má pro účastníka dva cíle – vytvořit optimální podmínky fungování prodejního týmu a ukázat příkladnost a zapojení do prodeje a… |
Prodej globálních a komplexních řešení vyžaduje schopnost rozlišovat mezi rolemi a pozicemi všech aktérů v procesu rozhodování. Na všechny je nutno… |
Program pokrývá všechny fáze prodejního procesu produktů a služeb. Provede obchodníky krok za krokem od průzkumu trhu a identifikace potenciálního… |
Tento trénink je určen pro techniky, pracovníky klientských oddělení, administrativní personál a „back office“. Zaměřuje se na vytváření zdravých… |
V rámci tohoto tréninku si vnitropodnikoví trenéři osvojí klíčové prvky „přístupu Krauthammer International“ a to pomocí interaktivní a dynamické… |
Interní koučové si osvojí škálu diagnostických nástrojů, procvičí různé varianty a metody koučování, využijí konfrontační postoj a další podpůrné… |
Tento praktický program poskytne specializovaným/odborným konzultantům (především z oborů IT, technologie, finance, právo atd.) přístup k jasné a… |
Učinit základní volby, nastavit priority, uvědomit si své stereotypy související s časem, získat účinné organizační nástroje. To jsou základní témata… |
Skupiny s omezeným počtem účastníků, kde každý účastník několikrát vystoupí ve formálních cvičeních, improvizacích a osobních prezentacích… |
Tento trénink je určen všem, kteří vyjednávají. Optimalizuje přípravnou fázi, strategii přístupu, kreativitu a taktiku. Účastníci získají základní… |
Program je zaměřen na čtyři hlavní témata: zlepšení povědomí o osobních stresových faktorech, hospodaření a řízení osobní energie a životního stylu… |
Znalost různých „typů osobností“, přizpůsobení stylu komunikace, zvládnutí osobních neshod, reakce správným způsobem na základní potřeby osoby, s… |