Výpis školení a kurzů na míru
Popis
| Mobbing - psychický teror na pracovisku Typ aktivity: Seminár Dĺžka trvania: 8 hodín (+podľa potrieb) Kód: MJBS008 Obsah aktivity: ČO JE MOBBING, ciele… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| Co Vám školení přinese a co dostanete k tomu: - teoretické znalosti - znalosti o produktu získané praxí ze cvičení - dokumentaci v českém jazyce -… |
| MS PowerPoint 2007 / 2003 – pre pokročilých 1 deň, 9:00 – 16:00 Najbližší termín kurzu: 10.10.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí… |
| Adobe Acrobat 8.0 / 7.0 – tvorba a úprava súborov PDF 2 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 2.10.2008 Kurz je… |
| Systémy řízení organizace |
| Training Overview: This training identifies three of the four functions managers must perform within their organizations: plan operations; control… |
| Training Overview: This training gives the participants a total overview of the importance of using sustainable principles in product & factory design… |
| Určeno pro pracovníky absolvující vícedenní cyklus kurzů. Provede soubor testů pro stanovení znalostí získaných pracovníky během vícedenního… |
| Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
| Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
| Varianty Zaměření na databáze Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi III. Obsah Dvoudenní seminář zaměřený na… |
| Varianty Zaměření na grafiku Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi III. Obsah Při vývoji šetřiče obrazovky se… |
| Každý z nás, bez ohledu na to, jakou roli zastává, je konfrontován s úkolem prezentovat ostatním lidem. Chcete úspěšně představit sebe, vaši… |
| Mystery Shopping (Tajný nákup) je účinná a osvědčená metoda jak získat skutečný obraz o tom, jak vás a vaši společnosti vidí vaši zákazníci. … |
| John Whitmore: Koučování se nezaměřuje na chyby, které se staly, ale na příležitosti, které přijdou. Cíl:Naučit se kdy a jak je možné koučování použít… |
| Abyste zdvojnásobili účinek své prezentace, použijte polovinu slov 1. Struktura prezentace |
| Firemní kultura |
| Základní pojmy marketingu |
| Naučit se technikám telefonování, vedoucím k prodejním úspěchům Cíl: Naučit se správným technikám telefonování vedoucím k úspěchu Program "Prodej po… |
| Klíčové prodejní dovednosti pro obchodníky a prodejce, kteří působí v první linii Cíl: Jak zajistit, aby se Vaši pracovníci, kteří působí jako prodejci… |
| I zkušení obchodníci odcházejí občas od jednacího stolu s výsledky, které by mohly být lepší. Intuitivní přístup k vyjednávání může způsobit velké, a… |
| Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních,… |
| Cílem je pohotovost a jistota v ústním projevu na bázi solidního zvládnutí gramatické a lexikální struktury jazyka. Pokud je to pro zákazníka… |
| Program zahrnuje 30 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů a 10 lekcí soukromých. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| Program zahrnuje 20 lekcí (15 + 5 video trénink) ve skupině 3 - 6 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
| příprava prezentace prezentace před skupinou prezentační dovednosti - jak zapojit posluchače do prezentace, příprava a realizace prezentace,… |
| prodejní dovednosti - poradenský prodej prodejní dovednosti - přepážkový prodej prodejní dovednosti - pultový prodej prodejní dovednosti - obchodní… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se rozumně uspořádat svůj pracovní a soukromý čas a dosahovat osobní i pracovní cíle. Dokážete identifikovat a odstranit… |
| CÍLE MODULU: Naučíte se dlouhodobě vypořádat se stresem a osvojíte si vybrané relaxační techniky. HLAVNÍ TÉMATA: § zvládání stresu… |
| Sekretářka - vizitka firmy I. (Ideální referent I.) |
| Sekretářka - vizitka firmy II. (Ideální referent II.) |
| Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na příklady a postupy štíhlé výroby. Komu je kurz určen pracovníkům v oblasti výroby na úrovni nižšího a středního… |
| Zaměření kurzu Kurz bude veden z pohledu pracovníků výroby na bázi osvojení si dovedností a efektivních postupů LP pomocí především praktického… |
| Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky mající v náplni práce záležitosti týkající se vedení sekretariátu i recepce Cíl a přínos:… |
| Kurz je určen: pro jednotlivé instituce a podniky, které chtějí výuku jazyka přizpůsobit individuálním podmínkám daných skladbou zaměstnanců a… |
| Kurz je určen: pro jednotlivé instituce a podniky, které chtějí výuku jazyka přizpůsobit individuálním podmínkám daných skladbou zaměstnanců a… |
| ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
| ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
| Účastník kurzu je podrobně seznámen s novými poznatky v oblastech managementu a psychologie. Asistentka má prohloubené znalosti o správné komunikaci… |
| Využijte delegování jako nástroj pro rozvoj svého týmu. Rozpoznejte, které úkoly delegovat, komu, za jakých podmínek a jak, a získejte více času pro… |
| Naučte se základním principům projektového řízení a tomu, jak tyto principy včlenit do vlastní pracovní činnosti, naučte se, jak svoje pracovní… |
| Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR Kurzy akreditované Radou celoživotního vzdělávání ZČU - kurzy "na míru": Možnosti a způsoby… |
| Nabídka akreditovaných kurzů Ministerstvem vnitra ČR Kurzy akreditované Radou celoživotního vzdělávání ZČU - kurzy "na míru": MS Excel MS Word… |
| *Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
| *Určeno pro: *..... *Cíl: *............... * Obsah: * ............... * ............... * ............... * ............... * ............... * .....… |
| Seznámení se se zásadami krizové komunikace, praktická výuka tvorby krizových strategií a krizových týmů formou koučování, aplikace krizové komunikace… |