Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování… |
Základy tvorby stránok WWW 2 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 6.10.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v… |
Lotus Notes 6 / 5 - pre používateľov 1 deň, 9:00 – 16:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows. Kurz je určený pre koncových… |
Obsah kurzu: stanovování priorit jak řídit pracovní kolektivy pomocí stanovených a akceptovaných cílů strategické cíle, jejich identifikace… |
Tento kurz je určen majitelům firem, manažerům firem a klíčovým zaměstnancům. Uvede problematiku kreativity a kreativních přístupů k řešení. Seznámí… |
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Provede analýzu zdrojů konfliktů, roztřídí podle forem a vysvětlí cyklus, techniky řízení a… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých… |
Kurz vyučující programování ADO s využitím simulací, cvičení a animací. Building ADO.NET DataSets Jazyk: Anglicky Cena/Objednání Nabízíme Vám… |
Kurz vyučující MS Office Outlook pro pokročilé, využívající simulace a interaktivní cvičení. Microsoft Office 2000 - Advanced Outlook Jazyk: Anglicky… |
Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi I. Obsah Syntaxe a sémantika jazyka se zaměřením na objektově orientované… |
Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi II. Obsah Použití šablon a expertů pro rychlý vývoj aplikací, prostředky pro… |
Význam spokojenosti zaměstnanců Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a… |
Společnost TOP C poskytuje svým klientů Outsourcing trenérů a tréninkových oddělení. Máme dlouhodobé zkušenosti a úspěšně tuto nadstandardní službu… |
Brain Fitness metoda je vhodná zejména pro top management. Vrcholoví manažeři jsou dlouhodobě vystaveni vysokému tlaku a tedy i stresu.Stres má mnoho… |
Kurz je určen pro všechny, kteří prezentují.. sebe, svou práci, svou firmu.. Obsah kurzu Prezentační dovednosti: I. Praktické zjištění současné úrovně… |
Segmentace trhu |
Využití SWOT analýzy v praxi |
Efektivní poprodejní servis Cíl: Cílem videoprogramu je naučit servisní techniky pravidla poskytování servisních služeb, aby mohli v terénu správně… |
Cíl: Smyslem kurzu vedení hodnotícího pohovoru je, aby si hodnotitelé plně uvědomili význam hodnocení jako manažerského nástroje a v praxi uměli… |
Setkání se stresujícími situacemi může vyvolávat řadu psychických potíží, např. potíže se soustředěním, výpadky paměti, sníženou schopnost činit… |
Jakákoliv pracovní skupina, případně tým, který chce dosáhnout svého cíle, se neustále musí rozhodovat a dělat závěry. Významná rozhodnutí, méně… |
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
Program zahrnuje 30 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů. |
vyřizování reklamací a stížností jak rozpoznat manipulaci a jak se jí ubránit náročný zákazník, námitky a jejich zdolávání |
CÍLE MODULU: Naučíte se lépe získávat a udržovat svou autoritu. Dokážete efektivně uplatňovat svoji pravomoc a odolávat manipulacím díky lepší… |
CÍLE MODULU: Uvědomíte si vlastní osobnostní potenciál a určíte možnosti dalšího seberozvoje. Osvojíte si pozitivní myšlení, aktivní přístup k řešení… |
Řeč těla v profesní i soukromé praxi II. |
Rétorické dovednosti I. |
Školení je určeno CAD/IT specialistům a administrátorům, kteří administrují pracoviště se systémem Pro/ENGINEER . Předpokládají se základní znalosti… |
Zaměření kurzu Kurz je věnován nalezení optimálního a citlivého řešení v problematických a vypjatých situacích tak, aby nedošlo k vytvoření… |
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definici kompetencí pro pracovní pozice a kladení otázek s cílem ověření si kompetencí nutných k výkonu pracovní… |
Obsluha PŘP mimo těžbu - manipulační práce |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky Cíl a přínos: Na mnoha praktických situacích se seminář zaměřuje na rozvoj dovedností při telefonování.… |
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky Cíl a přínos: Naučit se technikám zvládání sama sebe, protrénovat si způsoby zvládání… |
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (… |
Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy… |
Určeno pro: manažery všech úrovní Cíl: *.Osvojit si principy a dovednosti vedení prezentací s různým cílem: informovat, přesvědčit, prodat, přimět k… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají… |
Cíl školení Pochopit technologii Wi-Fi a porozumět použité technologii Porozumět hlavním metodám a principům Pro koho je školení určeno Pro každého… |
Cíl školení Pochopit technologii WiMAX a porozumět použité technologii Porozumět hlavním metodám a principům Pro koho je školení určeno Pro každého… |
Určeno všem obchodníkům a vedoucím obchodu Cíl Pochopit a vyzkoušet si možné problémy komunikace Vyzkoušet si asertivní techniky a dovednosti… |
Určeno pro pracovníky call centra a všechny, kteří jsou v denním styku se zákazníky jako osoby prvního kontaktu Cíl naučit se užívat telefonu jako… |
2 dny Motto: "Porada může být Vaší noční můrou, můžete na ní spát, nudit se a ostatní do ní nutit. Může však být i místem komunikace a spolupráce v… |
Motto: "Než učiním rozhodnutí, umím modelovat, kterak budou vypadat výnosy a náklady." Vztah ekonoma a obchodníka ve většině firem není optimální.… |