Kurzy na míru

Výpis školení a kurzů na míru

Výpis 995110000 - chcete vidět všech 19159 kurzů zaregistrujte se
Vyučují lektoři s bohatými praktickými a teoretickými zkušenostmi. Školení probíhá na základě požadavků objednatele "na klíč" Po absolvování…
Základy tvorby stránok WWW 2 dni, denne 8:00 – 16:00, začiatok kurzu 9:00 Najbližší termín kurzu: 6.10.2008 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v…
Lotus Notes 6 / 5 - pre používateľov 1 deň, 9:00 – 16:00 Vstupné požiadavky: Znalosť práce v prostredí MS Windows. Kurz je určený pre koncových…
Obsah kurzu: stanovování priorit jak řídit pracovní kolektivy pomocí stanovených a akceptovaných cílů strategické cíle, jejich identifikace…
Tento kurz je určen majitelům firem, manažerům firem a klíčovým zaměstnancům. Uvede problematiku kreativity a kreativních přístupů k řešení. Seznámí…
Tento kurz je určen majitelům firem a manažerům firem. Provede analýzu zdrojů konfliktů, roztřídí podle forem a vysvětlí cyklus, techniky řízení a…
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých…
Naše společnost se specializuje na pořádání počítačových kurzů na zakázku. Oceníte především naší velkou flexibilitu při organizaci jednotlivých…
Kurz vyučující programování ADO s využitím simulací, cvičení a animací. Building ADO.NET DataSets Jazyk: Anglicky Cena/Objednání Nabízíme Vám…
Kurz vyučující MS Office Outlook pro pokročilé, využívající simulace a interaktivní cvičení. Microsoft Office 2000 - Advanced Outlook Jazyk: Anglicky…
Délka 3 dny - 18 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi I. Obsah Syntaxe a sémantika jazyka se zaměřením na objektově orientované…
Délka 2 dny - 12 vyučovacích hodin Předpoklady znalostí Znalost Delphi II. Obsah Použití šablon a expertů pro rychlý vývoj aplikací, prostředky pro…
Význam spokojenosti zaměstnanců Zaměstnanci jsou nejcennějším aktivem každé společnosti. Většinou je velmi obtížné nahradit jejich znalosti a…
Společnost TOP C poskytuje svým klientů Outsourcing trenérů a tréninkových oddělení. Máme dlouhodobé zkušenosti a úspěšně tuto nadstandardní službu…
Brain Fitness metoda je vhodná zejména pro top management. Vrcholoví manažeři jsou dlouhodobě vystaveni vysokému tlaku a tedy i stresu.Stres má mnoho…
Kurz je určen pro všechny, kteří prezentují..  sebe, svou práci, svou firmu.. Obsah kurzu Prezentační dovednosti: I.  Praktické zjištění současné úrovně…
Segmentace trhu
Využití SWOT analýzy v praxi
Efektivní poprodejní servis Cíl: Cílem videoprogramu je naučit servisní techniky pravidla poskytování servisních služeb, aby mohli v terénu správně…
Cíl: Smyslem kurzu vedení hodnotícího pohovoru je, aby si hodnotitelé plně uvědomili význam hodnocení jako manažerského nástroje a v praxi uměli…
Setkání se stresujícími situacemi může vyvolávat řadu psychických potíží, např. potíže se soustředěním, výpadky paměti, sníženou schopnost činit…
Jakákoliv pracovní skupina, případně tým, který chce dosáhnout svého cíle, se neustále musí rozhodovat a dělat závěry. Významná rozhodnutí, méně…
Program zahrnuje 20 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
Program zahrnuje 30 lekcí ve skupině 8 - 12 studentů. Délka pobytu 2 - 52 týdnů.
vyřizování reklamací a stížností jak rozpoznat manipulaci a jak se jí ubránit náročný zákazník, námitky a jejich zdolávání
efektivní controlling nákupu jak zvýšit úroveň nákupu optimalizace vztahů s dodavateli
CÍLE MODULU: Naučíte se lépe získávat a udržovat svou autoritu. Dokážete efektivně uplatňovat svoji pravomoc a odolávat manipulacím díky lepší…
CÍLE MODULU: Uvědomíte si vlastní osobnostní potenciál a určíte možnosti dalšího seberozvoje. Osvojíte si pozitivní myšlení, aktivní přístup k řešení…
Řeč těla v profesní i soukromé praxi II.
Rétorické dovednosti I.
Školení je určeno CAD/IT specialistům a administrátorům, kteří administrují pracoviště se systémem Pro/ENGINEER . Předpokládají se základní znalosti…
Zaměření kurzu Kurz je věnován nalezení optimálního a citlivého řešení v problematických a vypjatých situacích tak, aby nedošlo k vytvoření…
Zaměření kurzu Kurz je zaměřen na definici kompetencí pro pracovní pozice a kladení otázek s cílem ověření si kompetencí nutných k výkonu pracovní…
Obsluha PŘP mimo těžbu - manipulační práce
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky Cíl a přínos: Na mnoha praktických situacích se seminář zaměřuje na rozvoj dovedností při telefonování.…
Komu je kurz určen: asistentky, sekretářky, referentky Cíl a přínos: Naučit se technikám zvládání sama sebe, protrénovat si způsoby zvládání…
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (…
ZAMĚŘENÍ VÝUKY: všeobecný jazyk obchodní jazyk příprava k maturitě příprava k přijímacím zkouškám na VŠ příprava ke zkouškám z anglického jazyka (…
Určeno pro: Střední management, vedoucí pracovníci Cíl: Získání přehledu o metodách efektivního řízení času a plánování ve vztahu k týmu Obsah: * Principy…
Určeno pro: manažery všech úrovní Cíl: *.Osvojit si principy a dovednosti vedení prezentací s různým cílem: informovat, přesvědčit, prodat, přimět k…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Tréninkové semináře vycházejí především z praktických zkušeností účastníků a jsou vedeny s důrazem na interaktivní zapojení jich všech. Využívají…
Cíl školení Pochopit technologii Wi-Fi a porozumět použité technologii Porozumět hlavním metodám a principům    Pro koho je školení určeno Pro každého…
Cíl školení Pochopit technologii WiMAX a porozumět použité technologii Porozumět hlavním metodám a principům    Pro koho je školení určeno Pro každého…
Určeno všem obchodníkům a vedoucím obchodu Cíl Pochopit a vyzkoušet si možné problémy komunikace Vyzkoušet si asertivní techniky a dovednosti…
Určeno pro pracovníky call centra a všechny, kteří jsou v denním styku se zákazníky jako osoby prvního kontaktu Cíl naučit se užívat telefonu jako…
2 dny Motto: "Porada může být Vaší noční můrou, můžete na ní spát, nudit se a ostatní do ní nutit. Může však být i místem komunikace a spolupráce v…
Motto: "Než učiním rozhodnutí, umím modelovat, kterak budou vypadat výnosy a náklady." Vztah ekonoma a obchodníka ve většině firem není optimální.…