Školení řidičů obnovení profesního osvědčení. |
3 EASTBOURNE ubytování délka pobytu výuka do 8.3. od 1.11. od 9.3. do 22.4. od 29.9. do 31.10. od 23.4. do 25.6. od 31.8. do 28.9. FA 8 dnů / 5 nocí… |
4 BRIGHTON ubytování délka pobytu výuka do 8.3. od 1.11. od 9.3. do 22.4. od 29.9. do 31.10. od 23.4. do 25.6. od 31.8. do 28.9. YH 8 dnů / 5 nocí 16… |
AFF je nejrychlejší a nejbezpečnější cesta do světa parašutismu. AFF výcvik se skládá z jednoho tandemového seskoku (pokud jste ho již dříve neskočili… |
Odměňte své podřízené! Překvapte své obchodní partnery! Prostřednictvím společného silného zážitku, dochází k navozování neformálních vztahů, přátelství… |
rodilý mluvčí nebo český učitel |
Naším cílem je naučit Vás v cizím jazyce ČÍST, PSÁT, MLUVIT A ROZUMĚT protože jen aktivní a všestranná znalost jazyka je opravdová znalost jazyka. |
Naším cílem je naučit Vás v cizím jazyce ČÍST, PSÁT, MLUVIT A ROZUMĚT protože jen aktivní a všestranná znalost jazyka je opravdová znalost jazyka. |
Kurzy na klíč - individuální kurzy. PŘÍNOS: * maximální intenzita výuky * individuální nastavení - sami si volíte: o čas, kdy se… |
Rozsah a frekvenci výuky lze přizpůsobit požadavkům klienta a stanoveným cílům. Po obsahové stránce jsou kurzy připravovány na míru, dle aktuálních… |
Rozsah a frekvenci výuky lze přizpůsobit požadavkům klienta a stanoveným cílům. Po obsahové stránce jsou kurzy připravovány na míru, dle aktuálních… |
Připravujeme otevřené programy pro jednotlivé zájemce a malé pracovní týmy, připravujeme jazykový Outdoor program. |
Obsah: Přednáška pro zdokonalení své prezentace s využitím poznatků z psychologie, neverbální komunikace, péče o tělo, vizážistiky, kosmetiky.… |
Seminář je zaměřen na revize ČSN 73 0540-2:2006 "Tepelná ochrana budov - Část 2: Požadavky" a návazné ČSN, ČSN EN, ČSN EN ISO. Kromě norem Vás seminář… |
Koncepce nového stavebního zákona, postavení a význam autorizovaného inspektora v pojetí zákona, princip privatizace stavebního řízení, zkušenosti z… |
Kvalitní marketing je jednou ze základních podmínek úspěchu moderní firmy. Pro spolupráci mezi jednotlivými odděleními firmy nedojde ani na… |
Zaměřen na přípravu pracovníků přepravy cenných zásilek a peněz. Důraz je kladen na taktiku převzetí zásilky, transportu a předání zásilky, včetně… |
Working with two course leaders, the workshop will focus on the language needed in situations of conflict. Working in small-group sub-committees… |
Rozsah: 3 hodiny Obsah: ochranné známky po 1.4.2004 - nový zákon o ochranných známkách, označení, které může být ochrannou známkou, přihlašovací… |
Rozsah: 3 hodiny Obsah: právní úprava, základní pojmy, práva a povinnosti správce, oznámení Úřadu pro ochranu osobních údajů, souhlas se zpracováním… |
Psychologie komunikace - neverbální komunikace. |
Nákupní signály - psychologie osobnosti klienta. |
Efektivní komunikace je klíčem k prosazení zájmů a k dosažení cílů. Chybná nebo nedostatečná komunikace může vyvolat i finanční ztráty, snížení… |
Vzdělávací program pro úředníky, představitele samospráv, členy politických stran, ředitele společností, firem, institucí, komunální politiky, řečníky… |
* Specifika učení dospělých * Analýza tréninkových potřeb * Sestavení tréninkového programu * Evaluace ve vzdělávání dospělých |
# Analýza pracovního místa # Rozbory životopisů # Manažerské hry # Výběr úspěšných uchazečů |
Seminář se zaměřuje na komplexní rozbor problematiky veřejné podpory ve vztahu k územním samosprávám. Jeho součástí je i rozbor nových pravidel v této… |
Komplexní rozbor problematiky zadávání veřejných zakázek podle zákona č. 137/2006 Sb. Seminář je rovněž zaměřen na nejčastější chyby, které se v… |
Rozvinutí potenciálu zapůsobit při prezentacích, uspět při prodeji, vědět jak vyjednávat. Jak umět zaujmout, první dojem, co si druzí pamatují… |
Jak nalézat způsoby k rozvoji kreativity, učit se novým způsobům myšlení a nalézat nové strategie, kde hledat nové nápady. Kreativní podněty a jejich… |
Určeno: všem, kteří chtějí rozvíjet svou osobnost a svůj potenciál. Kvalitní a promyšlená prezentace je dnes nezbytnou součástí práce každého… |
Tento kurz je určen pro pracovníky obchodů. Seznámí pracovníky s prodejními technikami a způsoby jednání se zákazníky. Provede brainstorming pro… |
Tento kurz je určen pracovníkům back-office. Seznámí se základními prvky budování firemní kultury ke klientskému přístupu v back-office. Definuje… |
Ciele: Po skončení tréningu účastníci budú: * chápať rolu moderátora v kontexte svojej manažérskej roly * vedieť charakterizovať jednotlivé… |
Ciele: * naučiť sa definovať rôzne štýly ovplyvňovania ľudí * poznať svoje vlastné preferencie pre jednotlivé štýly ovplyvňovania ľudí *… |
Popis: Cílem modulu je názorné vysvětlení co je podstatné pro úspěšné telefonáty a čeho se musíme při telefonování vyvarovat. Výklad několika… |
Popis: Cílem modulu je správnost nastavení obchodního modelu (Business Model) v návaznosti na konkrétní potřeby organizace. Vysvětlení co je… |
Hodnotiace pohovory |
Ste zamestnancom na ohrozenom (rušenom) pracovnom mieste? |
OBTÍŽNÁ KOMUNIKACE Tréninkový seminář je určen každému, kdo ve své profesi či osobním životě potřebuje efektivně komunikovat se svým okolím. Typickými… |
Druhy konfliktů Průběh & nástroje mediace Analýza konfliktního jednání Stupně mediačního postupu Deeskalace Pozice versus zájmy |
Prezentace dle cílové skupiny Mediální podpora a podklady Argumentační techniky Efektivní ukončení prezentace |
Brand Management kurz je určen pro: manažery firem odpovědné za marketing, komunikaci a strategické rozhodování, pracovníky reklamních agentur, brand a… |
Marketing v kostce kurz je určen pro: zájemce o vzdělávání v oblasti marketingu, marketingové asistenty a všechny, kteří se při své práci setkávají s… |
Keď sa klienti presvedčia, že naše rady v praxi fungujú, hľadajú semináre, ktoré by ďalej rozvinuli základné poznatky. Motivuje nás to prinášať nové… |