Anotace Program je zaměřen na přípravu těch zaměstnanců, kteří přímo změny netvoří, ale potřebují se s nimi vyrovnávat a zmobilizovat svůj potenciál… |
Obsah: Mechanismus působení stresu Eustres a distres Zvyšování osobní odolnosti vůči stresu Techniky řízení času Metody dlouhodobého udržení vysoké… |
Kurz je zaměřen na předávání doporučených postupů účastníkům, jak snadněji zvládat zátěžové situace, odhalovat výkonové, časové a osobnostní rezervy v… |
Úvod Program je určen (nejen) pro prezentující, moderátory, manažery a všechny ostatní pozice, vyžadující veřejné vystupování před lidmi či ve… |
Stres - jak ho rozpoznáme Jak se chránit před stresem Sociální zdatnost Stresory v mezilidské komunikaci Stresory na pracovišti Kdo vyvolává stresovou… |
Stres se stává heslem moderní doby. Z čeho stres vzniká a jak eliminovat jeho možné negativní dopady? Tématické okruhy: - stres a distres -… |
Cíle identifikovat a naučit se korigovat své reakce ve stresových situacích rozvinout schopnosti potřebné ke zvládání stresu a stresových situací… |
Odpovězte prosím sami sobě na následující otázky: * Zapotíte se před důležitým jednáním? * Bolí vás záda? * Míváte neodolatelnou chuť na cigaretu,… |
Určeno pro: všichni pracovníci vystavení stresu Cíl: Naučit se identifikovat stresové situace, získat podnětné informace o stresorech dnešní doby, naučit… |
Určeno pro: všechny zájemce, která tato témata oslovují a chtějí se dozvědět užitečné informace Obsah: Uvedená témata jsou koncipována spíše jako… |
Zvládání stresu, psychohygiena a relaxace Účastníci se seznámí s technikami regulace zátěže, naučí se strategie přístupu k náročným situacím, naučí se… |
Jsme zaměřeni na zdravou dospělou populaci. Zabýváme se vyhledáváním silných stránek a rozvojem osobního potenciálu jedince a skupiny. |
Jednodenní seminář pro střední management a nemanažerské pozice Cíl: * pomoci manažerům a ostatním pracovníkům poznat, že určitá míra stresu je… |
Zvládání stresu (1 den) Příčiny stresu obecně, stres na pracovišti, hlavní stresor, pozitivní a negativní stres, jak předcházet stresovým, situacím, … |
Musí se Vaši pracovníci potýkat s náročným pracovním prostředím, nedostatkem času, zahlcením informacemi a činnostmi? Sestavíme pro Vás kurz, kde si… |
Cíl semináře Cílová skupina Střední a top management Učební metoda Interaktivní dialog Cvičení rozhovoru za pomocí modelových situací Skupinová analýza… |
Výcvikové a tréninkové programy jsou určeny pro vedoucí pracovníky různých stupňů řízení - obchodníky, personalisty, pracovní týmy,... . Jejich cílem… |
Stres a jeho projevy. Předcházení stresovým situacím. Zvýšení odolnosti proti stresu. Techniky k uvolnění. |
Klademe důraz nejen na získání znalostí, ale především preferujeme trénink a výcvik dovedností. Náš způsob práce umožňuje sebepoznání, jehož rozvoj je… |
Základní výhody Vyberete si přesně ta témata, o která máte zájem a my vám připravíme seminář ušitý na míru vaši společnosti. Cenová přijatelnost (při… |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |
Cíle Výcvikový program je orientován na trénink nových dovednosti a na posílení spolupráce v týmu. Cílem obchodních výcviků je zvýšení efektivity… |
Zvládání stresových situací v práci mistra. |
Program je zaměřen na čtyři hlavní témata: zlepšení povědomí o osobních stresových faktorech, hospodaření a řízení osobní energie a životního stylu… |
Cíl: Lepší pochopení toho, jak stres vzniká, jaké jsou jeho projevy a jak eliminovat následky stresu v osobním i firemním životě prostřednictvím… |
Zvládání stresových situací – příčiny a důsledky stresu (přínosy a ztráty), předcházení stresu |
Organizujeme vzdělávací semináře, školení a obchodní tréninky ve spolupráci s odbornými lektory pro širokou veřejnost i speciálně na konkrétní přání a… |
Stres v našem životě - rozměry stresu (stres pozitivní a negativní, deprese a syndrom vyhoření) Signály stresu - frustrace, adaptace, maladaptace,… |
Kurz Zvládání pracovní zátěže, efektivní organizace času, efektivní komunikace je připraven jako "silná trojka", která účastníky vybaví záklaními… |
Co je a co naopak není manipulace a jak rozpoznáme manipulaci na sobě Transakční analýza a manipulace Rodiče a Dítěte v nás Jak se… |
Určeno pro ty, které zajímá, jak při jednání s druhými zvládnout negativní emoce, jak si poradit ve chvíli, kdy jednání ustrnulo na mrtvém bodě, nebo… |
Popis programu: Ti, kteří si chtějí zachovat duševní zdraví a chránit se před stresem a hrozbou „syndromu vyhoření“ jako prevenci. Těm, kteří sami na… |
Zvládání námitek při jednání s klientem. |
I velmi zkušení a úspěšní obchodníci čas od času nemusí dobře zvládat námitky svých zákazníků a mohou ztroskotat na zcela banálním požadavku svého… |
Seminář je určen pro manažery, kteří se často dostávají do stresových situací, mají sklony k workaholismu a zanedbávání péče o své duševní a tělesné… |
Potřebujete se naučit získat a udržet nadhled v náročných situacích? Zjistit, jak včas odhalit emoce, které konflikt ovlivňují a naučit se s nimi… |
Seminář je určen všem, kteří mají zájem o růst své profesionality, o posilování schopnosti produktivně řešit konfliktní situace tak, aby to přineslo… |
Jak zvládat konflikty mezi zaměstnanci? Jak rozpoznat hrozící konflikt? Jak odstranit třecí plochy? Jak se zachovat, když se naši lidé dostanou do… |
Anotace Konflikt bývá vnímán zpravidla negativně. V tomto programu se naučíte získat z konfliktu i jeho pozitivní… |
Tento seminář byl navržen tak, aby naučil jeho účastníky správně reagovat v kritických, konfliktních situacích - a hlavně jim účinně předcházet.… |
Kurz bude jistě přínosem pro ty, kdo chtějí ovládat uvědomělé řízení vlastní komunikace, která uplatní v pracovním i osobním životě. Účastníci se… |
Komunikační dovednost jako základní nástroj úspěchu v práci s lidmi Typy klíčových rozhovorů a jejich nácvik (výběrový, motivační… |
Cíl: * Odhalit příčiny vzniku konfliktních situací * Naučit se včas rozpoznat hrozící konflikt * Zorientovat se v konfliktní situaci a získat takové… |
Cíl: * Naučit se řešit konfliktní a emočně vypjaté situace v řídící praxi * Schopnost analyzovat konfliktní situace a zvolit nejlepší strategie *… |
Určeno pro manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat… |
ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ Konflikty jsou součástí každého vztahu, tedy i pracovního. Někdy přinášejí katarzi problému, jindy dovedou i dobrý tým… |
Cíl: Lépe pochopit konflikt nejenom jako negativní jev, ale především jako anci nalézat pozitivní aspekty a tím uvolňovat tvůrčí potenciál jedinců i… |
Kurz se zaměřuje na řešení konfliktních situací, s nimiž se účastníci mohou každodenně setkat. Posluchači si osvojí techniky, které jim pomohou… |
Cieľ kurzu: Naučiť účastníkov profesionálne a zákaznícky orientovanými technikami zvládať konfliktné a záťažové situácie v telefonických rozhovoroch.… |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP - PROGRAMY NA KLÍČ Význam má takové vzdělávání, které reaguje na zcela konkrétní potřeby. Metody výuky: * výklad *… |